14 November 2011

ႏွစ္စီးတြဲ ပဲ့ကိုင္ ...


ၿပီးခဲ့တဲ့ တစ္ပတ္တုန္းက ပံုမွန္ထက္ နည္းနည္းပိုမ်ားေနခဲ့တဲ့ အလုပ္ေတြထဲမွာ ပဲ့ကိုင္အလုပ္လည္း ပါ,ပါတယ္၊ တကယ္တမ္းမွာ က်ေနာ္နဲ႔ တိုက္႐ိုက္သက္ဆိုင္တာက အရင္တုန္းကဆိုရင္ ဓါတ္ခြဲခန္း အလုပ္ေတြပဲ ႐ွိခဲ့တာပါ၊ ေနရာေပါင္းစံုက လာတဲ့ ေရနမူနာ၊ ေျမနမူနာ စတာေတြကို တိုင္းတာ၊ တြက္ခ်က္၊ ခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာ ရျခင္းေတြနဲ႔ ပံုမွန္လိုလို လည္ပတ္ေနခဲ့ရာကေန အခုဒီဖက္ လ,ပိုင္းေတြမွာေတာ့ ကြင္းဆင္း သုေတသနအလုပ္ ေတြပါ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ပိုလာခဲ့တယ္၊ အဲဒီလို ကြင္းဆင္းၿပီး တိုက္႐ိုက္ တိုင္းတာျခင္းေတြထဲမွာ 'ႏွစ္စီးတြဲ ပဲ့ကိုင္' ကလည္း တစ္ခု အပါအဝင္ပါပဲ၊ ႏွစ္စီးတြဲ ဆိုတာက တျခားေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး၊ ေဟာဒီ Catamaran ေလွကို က်ေနာ္ျမန္မာမႈ ျပဳလိုက္တာပါ...၊


Photobucket

Catamaran ေလွကို က်ေနာ့္မွာ႐ွိတဲ့ အဂၤလိပ္-ျမန္မာ အဘိဓာန္ထဲ ႐ွာၾကည့္ေတာ့ '႐ြက္တပ္ဒြါေလာင္း' လို႔ ေရးထားတာ ေတြ႔တယ္၊ ဟင္.. နာမည္ႀကီးကလဲ ဆိုၿပီး ျဖစ္သြားတယ္၊ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ cat. က ႐ြက္မပါသလို ေလာင္းေလွလည္း မဟုတ္ပါဘူး၊ အဲဒီနာမည္ကို သိပ္ဘဝင္ မက်တာနဲ႔ စိတ္ထဲေပၚလာတဲ့ 'ႏွစ္စီးတြဲ' လို႔ပဲ ေကာက္ေခၚ လိုက္တာပါ၊ သင့္ေတာ္တဲ့ ျမန္မာနာမည္မ်ား သိရင္ တဆိတ္ေလာက္ မ,စခဲ့ ပါဦးဗ်ာ..၊ း)

ဒီႏွစ္စီးတြဲက ျမစ္ေခ်ာင္း၊ အထူးသျဖင့္ ကန္ေတြထဲမွာ တိုက္႐ိုက္တိုင္းတာဖို႔ က်ေနာ္ အလုပ္လုပ္တဲ့ ဌာနက အင္ဂ်င္နီယာေတြ ေဆာက္ထားတာပါ၊ ေဆာက္တယ္ဆိုတာလည္း တကယ္ေတာ့ ေလွအခြံေတြကို ဝယ္လိုက္ၿပီး အဲဒီအေပၚမွာ platform ေဆာက္၊ လိုအပ္တဲ့ အီလက္ထေရာနစ္ အပိုင္းေတြ တပ္ဆင္တာ ပါပဲ၊


Photobucket

ဒီ ႏွစ္စီးတြဲေလွမွာ က်ေနာ္တို႔ CTD ဆင္ဆာေတြ တပ္ပါတယ္၊ CTD ဆိုတာက Conductivity, Temperature နဲ႔ Depth ကို တၿပိဳင္ထဲ တိုင္းတဲ့ ဆင္ဆာေတြပါ၊ ၿပီးေတာ့ ADCP တိုင္းတာေရး စက္ေတြလည္း တပ္ပါတယ္၊ Acoustic Doppler Current Profiler ဆိုတဲ့ စက္ေတြက ေရထုထည္နဲ႔တကြ အဲဒီေရထဲမွာ စီးေမ်ာေနၾကတဲ့ အမႈန္အမႊား၊ ေရစီးႏႈန္း၊ သိပ္သည္းဆ စတာေတြကို တိုင္းတာဖို႔ ျဖစ္ပါတယ္၊ အၾကမ္းအားျဖင့္ ေျပာရရင္ေတာ့ ဒီ ႏွစ္စီးတြဲေလွ ေဆာက္ရတဲ့ ရည္႐ြယ္ခ်က္က Hydrology ေရထုအေၾကာင္း ေလ့လာဖို႔ ပါပဲ...၊


Photobucket

ဒီေလွကို ေမာင္းႏွင္ဖို႔ကေတာ့ သူ႔အေပၚထိုင္ၿပီး တုိက္႐ိုက္ေမာင္းလို႔ ရသလို GPS စနစ္ကို သံုးၿပီးေတာ့လည္း အေဝးကေန ရီမုတ္ကြန္ထ႐ိုးလ္နဲ႔ ေမာင္းဖို႔ တည္ေဆာက္ထားပါတယ္၊ ဥပမာ- ကမ္းအနီးအနားက တိုင္းတာမႈေတြကို ကုန္းေပၚကေန ထိန္းေက်ာင္းမယ္၊ ေရနက္ပိုင္း ခပ္ေဝးေဝးမွာ ဆိုရင္ေတာ့ ေနာက္ထပ္ ေမာ္ေတာ္တစ္စီး ေပၚကေန ေတာက္ေလွ်ာက္ လိုက္ေမာင္းမယ္ အစ႐ွိသျဖင့္ပါ၊ ဟိုတေလာဆီက က်ေနာ္ သေဘၤာလိုင္စင္ ေျဖလိုက္ရတာ အဲဒီလို ကမ္းေဝးတိုင္းတာမႈေတြကို ေမာ္ေတာ္တစ္စီးနဲ႔ ေလွ်ာက္လုပ္ႏိုင္ဖို႔ အတြက္လည္း ပါ,ပါတယ္၊

အဲဒီေန႔က စမ္းသပ္ၾကည့္ေတာ့ ေလွေပၚကေန တိုက္႐ိုက္ေမာင္းတာ၊ တိုင္းတာ တာေတြက အားလံုးေခ်ာေခ်ာေမာေမာ ပါပဲ၊ အဲ.. ေမာ္ေတာ္ေပၚကေန အေဝးထိန္းစနစ္နဲ႔ ေမာင္းၾကည့္ေတာ့မွပဲ ရယ္ေနရေတာ့တယ္၊ ႏွစ္စီးတြဲေလွကို လားရာ တည္ေပးလိုက္ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔က ေမာ္ေတာ္နဲ႔ လိုက္တယ္၊ ခဏၾကာေတာ့ ရီမုတ္ကြန္ထ႐ိုးလ္က မိတခ်က္၊ မမိတခ်က္ ျဖစ္ပါေလေရာ၊ ေကြ႔ခ်င္တာလည္း ေကြ႔မရ၊ အ႐ွိန္သတ္ခ်င္တာလည္း သတ္မရနဲ႔...၊ အဲဒါမွ တကယ့္ဒုကၡ..၊ အဲဒါနဲ႔ပဲ ေမာ္ေတာ္ကို ႏွစ္စီးတြဲ ေလွနဲ႔ ယွဥ္ေမာင္း၊ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ တစ္ေယာက္က ေရထဲခုန္ခ် ကူးသြားၿပီးမွ ျပန္ထိန္းရတယ္၊ ေနာက္တခါ ထပ္စမ္းေတာ့လည္း ဒီအတိုင္းပဲ၊ ဟိုပုဂၢိဳလ္လည္း ေမာ္ေတာ္ေပၚ တက္လာ၊ ရီမုတ္က အလုပ္မလုပ္ေတာ့ ေရထဲခုန္ခ်ၿပီး ေလွဆီ ျပန္ကူးသြား၊ တခါ ျပန္တက္လာ၊ တခါ ျပန္ခုန္ခ်နဲ႔ အေတာ္ေမာသြား ႐ွာတယ္၊ မဟုတ္လို႔ကေတာ့ ႏွစ္စီးတြဲေလွက ျပင္သစ္ဖက္ ကမ္းေျခအထိကို အထိန္းအေက်ာင္း မ႐ွိ တည့္တည့္ဆက္ေမာင္းသြားမွာ ေသခ်ာတယ္...၊ ကြင္းဆင္းေလ့လာမႈ ဆိုတာကေတာ့ ဒီလိုပါပဲ၊ ဓါတ္ခြဲခန္းထဲမွာ လုပ္ရတာမ်ိဳးလို အားလံုးကို စနစ္တက် ႀကိဳတင္တြက္ဆ၊ အကြက္ခ်ထားလို႔မွ မရပဲ၊ Plan B တစ္ခုေတာ့ အၿမဲလိုလို ႐ွိထားမွ ေတာ္ကာက်မွာ မဟုတ္လား...၊


Photobucket

ဒါကေတာ့ catamaran ႏွစ္စီးတြဲေလွကို ထားတဲ့ ေနရာပါ၊ စမ္းသပ္မႈက အျပည့္အဝ မေအာင္ျမင္ေပမယ့္ က်ေနာ္တို႔ အားလံုးကေတာ့ ခပ္ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါပဲ၊ စိတ္ေတြလည္း လန္းဆန္း၊ လတ္ဆတ္ေနခဲ့တယ္၊ ရာသီဥတုေၾကာင့္လည္း ပါမယ္ထင္ပါရဲ႕၊ ပံုမွန္ဆို ႐ွစ္ခြင္တိုင္း အံု႔မႈိင္း တဲ့ပတ္လည္ ျဖစ္,ျဖစ္ေနတတ္တဲ့ ႏိုဝင္ဘာေကာင္းကင္က အဲဒီေန႔မွာ လင္းခ်င္း၊ လဲ့ျဖာၿပီး သာယာေနတာကိုး..၊ ကမ္းေပၚမွာေတာ့ မၾကာခင္ ႐ိုးတံၿပိဳင္းၿပိဳင္း ျဖစ္ေတာ့မယ့္ ေဆာင္ဦးသစ္ပင္ေတြက ေနာက္ဆံုးလက္က်န္ ေရာင္စံုသစ္႐ြက္ေတြနဲ႔ လြင့္လြင့္ဝဲဝဲ လွေနဆဲ...။ ။


ညီလင္းသစ္
၁၃ ႏိုဝင္ဘာ ၂၀၁၁

29 comments:

Anonymous said...

အကိုေရ
အင္မတန္စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းတဲ႕အလုပ္ပဲေနာ္
ေရေၾကာက္သူမို႕လားမသိ
အဲလိုသာေရထဲသြားရမွာေတာ႕ေၾကာက္တယ္ ..

ခင္တဲ႕
ညီမ မဒိုးကန္

seesein said...

ကိုညီေရ
ဗဟုသုတရေစတဲ့ အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္တို႕စီေတာ့ဗ်ာ စမ္းသပ္ခ်င္တဲ့ေရေတြကို ေနရာမတူဘဲ ေရပံုးေလးနဲ႕သြားခပ္တာဘဲဗ်ိဳ႕ ျပီးေတာ့ ခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာၾကတာေပါ့ အဲလို ႏွစ္စီးတြဲ ဆိုတာၾကီးလဲ အခုမွဘဲ ျမင္ဘူးေတာ့တာဘဲ ေလွကေလးေလွာ္ျပီး သြားခပ္ၾကတာပ့ါ ...

လြင္ျပင္လႈိင္းငယ္ said...

ဗဟုသုတအတြက္ေက်းဇူးပါဗ်ာ

Maung Myo said...

အစ္ကုိ႕အလုပ္ ျပာလြင္ေနတဲ့ ေရျပင္ကို ျမင္ေတြ႔ေနရတာကိုက စိတ္ခ်မ္းသာစရာ ။ ဗဟုသတလည္းရတယ္ ေက်းဇူးဗ်။

TZH1985 said...

ဓါတ္ပံု ဓါတ္ပံု ... ၾကိဳက္တယ္.. ပထမဆံုး ပံုနဲ႔ တတိယပံု ၾကိဳက္တယ္။ ေနာက္အဆင္ေျပမယ္ အကို ဓါတ္ပံုရိုက္ရံုသက္သက္ ရိုက္ထားတာေတြ တင္ပါဦး... :)

Raymond.Kyaw Minn Naing said...

Hi Bro, nice Crop for third photo.

စံပယ္ခ်ိဳ said...

ဓါတ္ပုံေတြအာလုံးကုိၾကိဳက္ပါတယ္
အဲဒီအလုပ္ကုိလဲ စိတ္၀င္စားတယ္ေရကုိလဲေၾကာက္ဘူး
စမ္းလုပ္ၾကည္႔ခ်င္တယ္
အသိေတြတုိးျပီးမေတြ႔ဖူးတာေတြေတြ႔ရလုိ႔ေက်းဇူးပါရွင္
ခင္မင္တဲ႔ jasmine
အခုေတာ႔ catmine ျဖစ္သြားပါျပီ
(လူပ်ဳိၾကီးဘေလာ႔ဂါေတြေပးတဲ႔နာမည္)

rose of sharon said...

စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းတဲ႔အလုပ္ဘဲ... ဗဟုသုတလဲရတယ္... ဓာတ္ပံုေလးေတြေကာင္းလိုက္တာ...

ညိမ္းႏိုင္ said...

ေနာက္ဆံုးဒါ့ပံုေလးကို သေဘာအက်ဆံုးပဲ....လွတယ္..၊
အစ္ကိုစက္ေလွေလးကို ဒြိစက္ေလွ လို႕နာမည္ေပးလိုက္
ပါလား....:)။နာမည္ေလးမစခဲ့ပါဆိုလို႔ေပးလိုက္တာ...၊
ႀကိဳက္ရင္ ညဏ္ပူေဇာ္ခ ေပးရမွာေနာ္.....:D

Anonymous said...

I have done similar work like you few years before in Middle East. Are you using SonTek acoustic doppler? Which model? ;)

Anonymous said...

ဗဟုသုတအတြက္ေက်းဇူးပါ

Angelhlaing(May everybody be happy and healthy! said...

လွလိုက္တာအကိုရာ.... ကိုယ္တိုင္ေရာက္သြားသလိုပဲ...

ျမေသြးနီ said...

စိတ္၀င္စားစရာပါဘဲ ကိုညီလင္းသစ္ေရ..။
ကိုယ္တိုင္ဖန္တီးထားတဲ့ အရာေလးတစ္ခု ထေျမာက္ေအာင္ျမင္သြားရင္ ၀မ္းသာပီတိစိတ္က အတိုင္းမသိျဖစ္တတ္ၾကတာ လူ႕သဘာ၀ပါ။ ေရကူးေနတာေတြေတြ႕လို႔ အပမ္းေျဖပင္လယ္ကမ္းေျခမွာ စမ္းသပ္တာဆိုရင္ေတာ့ ေပ်ာ္စရာႀကီးေနမွာပါ။ ဒီအလုပ္ေတြ လုပ္ေနၿပီဆိုမွေတာ့ ေရကူးကၽြမ္းက်င္မယ္ဆိုတာ ေျပာစရာ မလိုေတာ့ဘူးေပါ့ေနာ္..။

blackroze said...

အကိုေရ ဗဟုသုတ အတြက္ေက်းဇူးပါေနာ္

ပံုေတြထဲမွာေတာ့ အျဖဴအမည္း ပံုေလး
ႀကိဳက္တယ္

ညီလင္းသစ္ said...

မဒိုးကန္ ...
ဒီေလာက္ေတာ့လည္း ေၾကာက္စရာ မေကာင္းပါဘူးဗ်ာ၊ ဆႏၵ႐ွိရင္ အသက္ကယ္အကၤ် ီလည္း ဝတ္ထားလို႔ ရတယ္ေလ..၊ း)

မစည္းစိမ္ ...
ဒီမွာလည္း ဒီလိုပါပဲဗ်ာ၊ အေပၚယံ ေရမ်က္ႏွာျပင္ ဆိုရင္ေတာ့ ေရပံုးနဲ႔လည္း ခပ္ၾကတာပါပဲ..၊

လြင္ျပင္လႈိင္းငယ္ ...
မွ်ေဝခြင့္ရတာ ဝမ္းသာပါတယ္..၊

ေမာင္မ်ိဳး ...
ေက်းဇူး တင္ပါတယ္ဗ်ာ..၊

(ကို)ေမာင္သန္႔ ...
ဟုတ္ကဲ့..၊ အဆင္ေျပသလို တင္ပါ့မယ္..၊

ကိုေက်ာ္မင္းႏိုင္ ...
Thanks bro..!

ေတာင္ႀကီးက မစံပယ္ ...
အမည္ေျပာင္းက အေကြ်းအေမြးေလး ဘာေလး မပါဘဲနဲ႔ ျဖစ္သြားတာလားဗ်..? း)

မ႐ိုစ့္ ...
အားေပးတာ ေက်းဇူး..၊

ကိုညိမ္းႏိုင္ ...
“ဒိြစက္ေလွ” ...၊ ဟား.. သိပ္ေကာင္းတဲ့ နာမည္ပဲဗ်၊ ေက်းဇူးဗ်ာ၊ အင္း.. ဥာဏ္ပူေဇာ္ခကိုေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ဆံုျဖစ္တဲ့အခါ အရည္အျဖစ္နဲ႔ ေပးမယ္ေလ၊ ျဖစ္တယ္ မဟုတ္လား..၊ း)

Anonymous ...
Ah..nice to know that you had the same experience. :) We use Workhorse Sentinel model from Teledyne RD Instruments.

အမည္ဝွက္စာဖတ္သူ ...
လာဖတ္တဲ့အတြက္လည္း ေက်းဇူးပါ..၊

ညီမအိန္ဂ်ယ္လ္လိႈင္ ...
ညီမက စိတ္နဲ႔ခရီးသြားေနၿပီ ထင္တယ္...၊ း)

အမျမေသြးနီ ...
ေရကူးကေတာ့ ငယ္ငယ္တုန္းက အင္းယားကန္မွာ သြား,သြားၿပီး ခိုးကူးထားလို႔ အေတာ္အတန္ ကူးတတ္ ပါတယ္..၊ း)

ညီလင္းသစ္ said...

ညီမ blackroze ...
အျဖဴအမည္းပံု ဆိုလို႔ ဘယ္ဟာမ်ားပါလိမ့္ ဆိုၿပီး ကိုယ့္ဘာသာ တစ္ေခါက္ ျပန္ၾကည့္ရေသးတယ္..၊ း) ေက်းဇူး တင္ပါတယ္ ညီမေရ..။

grace said...

အစ္ကို႔ရဲ့ဘေလာ့ဂ္ကို ဒီေန႔မွ ဖတ္ဖူးတာပါ။ အရမ္းပဲ စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းပါတယ္။ အကုန္လံုးေတာ့ မဖတ္နိုင္ေသးေပမဲ့ ဖတ္ရသေလာက္ စာဖတ္သူကို ဆြဲေဆာင္ထားနိုင္တယ္။ ညီမက Grimisuatကပါ။ ညီမတို႔လက္ထပ္ေတာ့ Sionမွာပါ။ အမ်ိဳးသားအလုပ္ရွိတဲ့ေဒသနိုင္ငံေတြမွာ လက္ရွိက်င္လည္ေနရဦးမွာမို႔ အေျခခ်ျပီး မေနေသးပါ။ ဒါေပမဲ့ ၂ေယာက္လံုးက ျမန္မာမွာပဲ အေျခခ်ခ်င္ၾကတယ္။ ေဆာင္းပါးေတြအတြက္ေက်းဇူးပါ အစ္ကို။

ေမသိမ့္သိမ့္ ေက်ာ္ said...

ဓာတ္ပံုေလးေတြကိုေတာ့ အေတာ္ကိုၾကိဳက္တယ္။ တကယ့္ကို ပရိုပါပဲရွင္။

ျမစ္က်ဳိးအင္း said...

ေနာက္ဆံုးဓါတ္ပံုေလးေတာ့ အခိုက္ဆံုးပဲ။ ရာသီဥတုက ကိုယ့္ဘက္ပါေနခ်ိန္ေလး ဆိုပါေတာ့ း)

ေခ်ာ(အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္) said...

ဓာတ္ပံုေတြၾကည္႕ရတာ စိတ္ၾကည္ႏူးမိတယ္
ေရျပင္လႊာျပာလဲ႔လဲ႔က လွသလို ဓာတ္ပံုကလည္း တကယ္႕ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္ လက္ရာဆိုေတာ႔ ေကာင္းမွေကာင္း...
ေဆာင္းဦးရဲ႕ ရဲရင္႕နီေစြး. ေရႊဝါေရာင္ေျပးေနတဲ႔ သစ္ရြက္ေလးေတြကိုလည္း သိပ္သေဘာက်သရွင္..
ဟုတ္တယ္. ကိုညီလင္း ကင္မရာနဲ႔ အဲသလို သဘာဝအလွေတြ ရိုက္ထားတဲ႔ ပံုေလးေတြ တင္ေပးပါဦး..
အဲဒီဘက္က ရာသီဥတုနဲ႔ ပတ္ဝန္းက်င္အလွေလးေတြ ျမင္ခ်င္ပါေသးတယ္..
စကားမစပ္။ ။ ကၽြန္မကေတာ႕ ႏွစ္မႊာအသည္းေလွလို႔ ေပးသြားတယ္ရွင္႕ :P

Phyo Evergreen said...

အစ္ကိုတို႔ ပေရာဂ်က္ကစိတ္၀င္စားစရာဘဲ..။ အစပိုင္းစိတ္ရွဳပ္ရေပမယ့္ ၿပီးခါနီးေလေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းေလးဘဲမလား..။ ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ ေရေၾကာက္တယ္..မကူးတတ္လို႔..။ ဒီနွစ္ဘယ္ခရီးသြားအုန္းမလဲ...တစ္ႏွစ္ကလည္းခဏေလးရယ္ေနာ္..။

San San Htun said...

ဓာတ္ပံုေတြကေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း ပရိုအဆင့္..ကိုညီ့အလုပ္က စိတ္ဝင္စားဖို ့ ေကာင္းတယ္..ဗဟုသုတ တိုးတယ္ဗ်ား

ညီရဲ said...

အစ္ကိုေရ... ရႈခင္းေတြ ေတာ္ေတာ္ေလး လွတယ္ေနာ္...
ဓာတ္ပံု ရိုက္ခ်က္ေတြ ေကာင္းတာလဲ ပါမယ္ထင္တယ္...
အဲဒီလို ေရထဲမွာ သြားလာေနရတာကို သေဘာက်တယ္..
အရင္ကဆုိရင္ စက္ေလွတစ္စင္းနဲ ့ျမစ္ထဲမွာ သြားလာေနတာေပါ့...
စမ္သပ္မႈေအာင္ေအာင္ျမင္ျမင္နဲ ့ျပီးဆံုးသြားဖို ့ဆုေတာင္းေပးလုိက္ပါတယ္ အစ္ကို...

mstint said...

ေမာင္ညီလင္းေရ တစ္ခါတစ္ရံ အခုလိုေရျပင္က်ယ္ႀကီးေတြကို ၾကည့္ရတာ ၾကည္ႏူးစရာ။ ဒါေပမယ့္ ေန႔စဥ္ရက္ဆက္ျမင္ေနရရင္ ညည္းေငြ႔လာမယ္ထင္တယ္။
ဗဟုသုတေတြအတြက္ ေက်းဇူးေနာ္။
စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမပါေစကြယ္။

ေမတၱာျဖင့္
အန္တီတင့္

ညီလင္းသစ္ said...

Grace ...
ဒါဆို က်ေနာ္နဲ႔ သိပ္မေဝးဘူးပဲ၊ Grimisuat နားက Savièse မွာေတာ့ တစ္ပတ္ေလာက္ လာေနဖူးတယ္ဗ်၊ လာလည္တာ ေက်းဇူးပါပဲေနာ္၊ ေနာက္လည္း အဆင္ေျပသလို ဝင္ထြက္ႏိုင္ပါတယ္ဗ်ာ..၊

မေမသိမ့္သိမ့္ေက်ာ္ ...
ေက်းဇူး တင္ပါတယ္ဗ်ာ..၊

ကိုျမစ္က်ိဳးအင္း ...
ရာသီဥတုကေတာ့ ကိုယ္နဲ႔ အလိုတူ အလိုပါေလ..၊ း)

မေခ်ာ ...
“ႏွစ္ျမႊာအသည္းေလွ”...၊ ဟား..တယ္မိုက္ပါလား၊ း) အဲဒီအေပၚမွာ စမ္းသပ္မႈေတြ မလုပ္ေတာ့ဘဲ သူမႏွင့္ အတူ ႐ြက္လႊင့္ခ်င္စိတ္ေတြ ေပါက္လာၿပီ...၊ း)

ကိုၿဖိဳး ...
ဒီႏွစ္ကုန္ပိုင္းအတြက္ ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ဘာခရီးမွ မစီစဥ္ထားဘူးဗ်၊ ေတာင္ေပၚလည္း သြားျဖစ္ရင္ အလြန္ဆံုး တစ္ရက္ေလာက္ပါပဲ..၊

မစန္းထြန္း ...
ပံုမွန္လာလည္တဲ့အတြက္ ေက်းဇူးပါပဲဗ်ာ..၊

ကိုညီရဲ ...
ျမစ္ထဲမွာ စက္ေလွနဲ႔ သြားရတာ မိုက္တာေပါ့ဗ်၊ ျမစ္ေတြရဲ႕ ႐ွင္သန္လႈပ္႐ွားမႈက အၿမဲပဲ စိတ္ဝင္စားဖို႔ ေကာင္းတယ္ေလ..။

ညီလင္းသစ္ said...

အန္တီတင့္ ...
ဟုတ္ပါတယ္၊ တခါတေလေတာ့လည္း အထူးအေထြကို မၾကည့္ျဖစ္ပါဘူး၊ ျမင္ပါမ်ားေတာ့ယဥ္ ဆိုတာ အမွန္ပါပဲဗ်ာ..။

မအိမ္သူ said...

ကိုညီလင္းသစ္ေရ မေရာက္တာၾကာလို႔ ဖတ္စရာပို႔စ္ေတြ အေတာ္ပံုေနၿပီ။ ကိုညီလင္းသစ္အလုပ္က အရမ္းစိတ္၀င္စားဖို႔ေကာင္းတာပဲ။ သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္နဲ႔ ထိေတြ႔ၿပီးလုပ္ရတဲ့ အလုပ္မ်ဳိးေတြကို တကယ္စိတ္၀င္စားတယ္။ ဓါတ္ပံုေတြကလဲ လွလိုက္တာ။ ေနာက္ဆံုးပံုေလးဆို အႀကီးႀကီး Print out ထုတ္ၿပီး အိမ္မွာပိုစတာ လုပ္ၿပီးကပ္လို႔ေတာင္ရမယ္ထင္တယ္။
ခရီးသြားပို႔စ္ေတြအတြက္ ေနာက္တေခါက္ ေအးေအးေဆးေဆးျပန္လာဖတ္ပါအံုးမယ္။ သမီးကိုလဲ ကာတြန္းဇာတ္ေကာင္ရုပ္ေတြျပခ်င္လို႔။

ေၾကာင္ျဖဴမ်ားရွင္ said...

Mannual ေလာက္ စိတ္ခ်ရတာ သိပ္မရွိလွပါဘူး (က်ေနာ့အျမင္) Man error မျဖစ္ခဲ့ရင္ေပါ့ေလ။

စစ္ေတြမွာ ၾကီးျပင္းခဲ့တဲ့ အေမ ေျပာဖူး တာေတာ့သူတုိ ့ ငယ္ငယ္က ေလွ၂ စီးတြဲေတြကို ပိုက္ (ဒလူးကဲ့သို ့) ေတြနဲ ့ေဂ်ာ့ပုစြန္ (ငပိလုပ္တဲ့) ပုစြန္ေတြ ဖမ္းၾကတယ္လို ့ ေျပာဖူးပါတယ္။ ေခၚတဲ့ အေတခၚ အေ၀ၚေတာ့ ေမ့သြားပါၿပီ။ အဲ့လို ေလွမ်ဳိးပဲ ထင္ပါတယ္။ စက္ပါတာနဲ ့ မပါတာပဲ ကြာမယ္ထင္ပါတယ္။

စလံုလူမ်ဳိးေတြ စီးတဲ့ေလွမ်ဳိးလည္း ၾကားဖူး ျမင္ဖူးပါတယ္။ ဘာနာမည္လည္းေတာ့ မသိခဲ့ပါဘူး။

ေရႊအိမ္စည္ said...

စိတ္၀င္စားစရာ ေကာင္းတယ္ ကိုညီ
စမ္းသပ္ရတာ ညီမ အေပ်ာ္ဆံုးကိစၥပဲ
ေအာင္ျမင္သြားရင္ ေျပာစရာေတာင္ မရွိလွဘူး
ဒါနဲ႔ ကိုညီက ဘူမိေဗဒ ပညာရွင္လား
လုပ္ငန္းသဘာ၀က စိတ္၀င္စားစရာ...။