02 August 2013

၂ မိနစ္ ...


ၿပီးခဲ့တဲ့ တနလၤာေန႔ ညေနက က်ေနာ္ေနတဲ့ ၿမိဳ႕နဲ႔ သိပ္မေဝးတဲ့ ေနရာမွာ ရထားႏွစ္စင္း ေခါင္းခ်င္းဆိုင္ တိုက္မိပါတယ္၊ ဘူတာႀကီးေတြမွာပဲ ရပ္တဲ့ အျမန္ရထားနဲ႔ ႐ွိသမွ်ဘူတာစဥ္ အကုန္ရပ္တဲ့ ေလာ္ကယ္ရထားတို႔ တိုက္မိတာ ျဖစ္ပါတယ္၊ ရထားတိုက္တဲ့ ေနရာမွာ ရထားသံလမ္းက တစ္လမ္းပဲ ႐ွိတာျဖစ္လို႔ ဒီတစ္လမ္းတည္းေပၚမွာ ဟိုဖက္ဒီဖက္ကေန ေမာင္းလာၾကတဲ့ ရထားႏွစ္စင္းအဖို႔ ေခါင္းခ်င္းဆိုင္ တိုက္မိတာ ဘယ္လိုမွ ေ႐ွာင္လႊဲမရတဲ့ ကိစၥလို႔ပဲ ေျပာရမွာပါ၊ ပဏာမ စစ္ေဆးခ်က္ေတြအရေတာ့ ေလာ္ကယ္ရထားရဲ႕ အမွားလို႔ သိရတယ္၊ ပံုမွန္ဆို ဒီရထားက အက္ဆီးဒင့္ ျဖစ္တဲ့နားက ဘူတာမွာ ခရီးသည္ေတြ အတင္အခ် လုပ္ၿပီး မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္က လာတဲ့ အျမန္ရထားကို ဘူတာမွာပဲ ရပ္ၿပီး ေစာင့္ေနရမွာပါ၊ ရထားႏွစ္စင္း လႊဲေ႐ွာင္ႏိုင္ဖို႔ သံလမ္း ႏွစ္ခု႐ွိတဲ့ ေနရာက အဲဒီဘူတာ တစ္ခုပဲ႐ွိပါတယ္၊ အျမန္ရထား ျဖတ္သြားၿပီးေတာ့မွ ဘူတာကေန ေ႐ွ႕ဆက္သြားရေလ့ ႐ွိတယ္၊ ဒါေပမယ့္ အဲဒီေန႔ ညေနကေတာ့ ဘာ့ေၾကာင့္မွန္း မသိဘဲ ခရီးသည္ေတြ တက္ၿပီးတာနဲ႔ ရထားဟာ ဆက္ထြက္လာခဲ့တယ္၊ ဘူတာအထြက္မွာ ေ႐ွ႕ဆက္မသြားဖို႔ တားျမစ္ထားတဲ့ မီးနီျပထားတာ ေတာင္မွ မလိုက္နာခဲ့ဘူး၊ ထြက္ၿပီး ဘူတာကေန မီတာ ၂၀၀ အကြာေလာက္မွာပဲ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ကေန အ႐ွိန္နဲ႔ လာေနတဲ့ အျမန္ရထားနဲ႔ တုိက္မိၾကေတာ့တယ္...၊

ရထားႏွစ္စင္း တိုက္မိတဲ့ အခိုက္အတန္႔ point of impact မွာ ေလာ္ကယ္ရထားက တစ္နာရီ ကီလိုမီတာ ၄၀ နဲ႔ ေမာင္းေနေပမယ့္ အျမန္ရထားကေတာ့ တစ္နာရီ ကီလို ၁၀၀ ႏႈန္းေလာက္နဲ႔ ဝင္လာခဲ့တယ္၊ သူက လမ္းေၾကာင္းအမွန္ဆိုေတာ့ ပံုမွန္အ႐ွိန္အတိုင္း ေမာင္းလာခဲ့တာပါ၊ ေ႐ွ႕တူ႐ွဴကေန တ႐ွိန္ထိုး ဝင္လာတဲ့ အျမန္ရထားကိုလည္း ျမင္ေရာ ေလာ္ကယ္ရထား ေမာင္းသူက အေရးေပၚ ဘရိတ္ကိုဆြဲၿပီး သူ႐ွိေနရာေခါင္းတြဲကေန အေနာက္ဖက္ လူစီးတြဲေတြဖက္ကို ေျပးထြက္သြားတယ္၊ အျမန္ရထားကလည္း အေရးေပၚဘရိတ္ကို ဆြဲတယ္လို႔ သိရတယ္၊ ဒါေပမယ့္ တစ္နာရီ ကီလိုမီတာ ၄၀ နဲ႔ ၁၀၀ အ႐ွိန္ႏွစ္ခုက ဘယ္လိုမွ မတူႏိုင္ပါဘူး၊ အင္မတန္ က်ယ္ေလာင္တဲ့ အသံႀကီးနဲ႔အတူ အျမန္ရထားရဲ႕ ေခါင္းတြဲဟာ ေလာ္ကယ္ရထား ေခါင္းတြဲထဲကို ၈ မီတာေလာက္ ကြ်ံ႕ဝင္သြားေတာ့တယ္၊ ခရီးသည္ေတြဖက္ကို ထြက္ေျပးသြားတဲ့ ေလာ္ကယ္ရထား ေမာင္းသူက လြတ္သြားေပမယ့္ အျမန္ရထား စက္ေခါင္းေမာင္းကေတာ့ ေနရာမွာပဲ ဆံုးသြား႐ွာတယ္၊ ျပင္သစ္ကေန ဒီမွာလာၿပီး အလုပ္လုပ္ေနတဲ့ အသက္ ၂၄ ႏွစ္ပဲ ႐ွိေသးတဲ့ လူငယ္ေလး တစ္ေယာက္ပါ၊ ခရီးသည္ ၃ ေယာက္က ဒဏ္ရာနည္းနည္း ျပင္းေပမယ့္ က်န္တဲ့ အေယာက္ ၂၀ ေလာက္က သာမန္ဒဏ္ရာေလာက္ပဲ ရၾကတယ္၊ ဒါဟာ တေလာဆီက ျဖစ္သြားတဲ့ ျပင္သစ္နဲ႔ စပိန္ႏိုင္ငံက ရထားအက္ဆီးဒင့္ေတြရဲ႕ ေနာက္ဆက္တြဲ ကံဆိုးမႈလို႔ ေျပာရမွာပါပဲ၊

က်ေနာ့္ရဲ႕ အိမ္နီးနားခ်င္း တစ္ေယာက္က ရထားစက္ေခါင္းေမာင္းပါ၊ မေန႔က သူနဲ႔ ဒီအေၾကာင္းကို စကားေျပာျဖစ္ရင္း အေၾကာင္းတစ္ခ်ိဳ႕ ထပ္သိခဲ့ရတယ္၊ စည္းကမ္းခ်ိဳးေဖာက္တဲ့ ေလာ္ကယ္ရထား ေမာင္းသူက အသက္ ၅၄ ႏွစ္႐ွိၿပီ၊ ဒီလို စက္ေခါင္းေမာင္းအလုပ္ကို လုပ္ခဲ့တာ ႏွစ္ေပါင္း ၃၀ ေလာက္႐ွိေနၿပီလို႔ သိရတယ္၊ သူဟာ လုပ္သက္ရင့္သူ ျဖစ္တဲ့အေလ်ာက္ လူခ်စ္လူခင္ မ်ားသူလို႔ ဆိုတယ္၊ ‘သူက တစ္ေယာက္တည္း ေနတဲ့လူဗ်၊ အိမ္ေထာင္လည္း မ႐ွိဘူး၊ မိဘေတြကလည္း ကြယ္လြန္ကုန္ ၾကၿပီ၊ သူ အမွားလုပ္တာကေတာ့ လုပ္တာေပါ့ေလ၊ ဒါေပမယ့္ အခုလို အခ်ိန္မွာ ေဟာဒီအျဖစ္ဆိုးႀကီးကို သူ တစ္ေယာက္တည္း ဘယ္လိုမ်ား ရင္ဆိုင္မလဲလို႔ က်ေနာ္ ေတြးေနမိတယ္’ လို႔ က်ေနာ့္ရဲ႕ အိမ္နီးခ်င္း ရထားေမာင္းသူက ေျပာတယ္၊ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ မထြက္ရမွန္းလည္း သိတယ္၊ မီးနီလည္း ျပထားလ်က္နဲ႔ ထြက္သြားတဲ့ သူ႔အမွားက လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ လူငယ္ေလး တစ္ေယာက္ရဲ႕ ဘဝကို ယူပစ္လိုက္တယ္၊ အမွားလုပ္မိတဲ့ အဲဒီ ရထားေမာင္းသူ လိုပဲ ေသသြားတဲ့ လူငယ္စက္ေခါင္းေမာင္းကလည္း အလုပ္ထဲမွာ လူခ်စ္လူခင္ ေပါသူပါပဲ-တဲ့၊ အၿမဲတမ္း ေအးေအးေဆးေဆး သိမ္သိမ္ေမြ႔ေမြ႔ ေနတတ္သူ တစ္ေယာက္လို႔ သိရတယ္၊ က်ေနာ့္ အိမ္နီးခ်င္းက ဆက္ေျပာျပတယ္၊ အဲဒီလူငယ္ေလး ေမာင္းတဲ့ရထားက ပံုမွန္ဆိုရင္ အဲဒီလမ္းပိုင္းကို ေရာက္တဲ့အခါ အၿမဲတမ္း ၂ မိနစ္ ေနာက္က်တယ္၊ အဲဒါဟာ တစ္ရက္လည္း မဟုတ္၊ ႏွစ္ရက္လည္း မဟုတ္ဘဲ.. ေန႔တိုင္းလိုလို ၂ မိနစ္ ေနာက္က်တယ္၊ ဒါေပမယ့္ အဲဒီေန႔ကေတာ့ သူ႔ရထားဟာ ထူးဆန္းစြာနဲ႔ပဲ သတ္မွတ္ခ်ိန္ အတိအက် ဝင္လာခဲ့တယ္၊ အကယ္၍မ်ား ထံုးစံအတိုင္း ၂ မိနစ္ ေနာက္က်ခဲ့ရင္ တစ္ဖက္က ေလာ္ကယ္ရထားဟာ ေနာက္ထပ္ ဘူတာတစ္ခုကို ေရာက္ၿပီး အဲဒီမွာ ေစာင့္ေနလို႔ ရေကာင္းရခဲ့ ႏိုင္မွာေပါ့၊ ဒါမွမဟုတ္ အမွားလုပ္မိတဲ့ စက္ေခါင္းေမာင္းက သူ႔အမွားကို သေဘာေပါက္ၿပီး အျမန္ရထားကို ခ်က္ခ်င္းဆက္သြယ္လို႔ လမ္းမွာရပ္ထားဖို႔ ေျပာေကာင္း ေျပာႏိုင္ခဲ့မယ္...၊

တကယ္တမ္း ေျပာရရင္ေတာ့ ေစာတာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ေနာက္က်တာပဲ ျဖစ္ျဖစ္.. ဒီလိုျဖစ္မယ္လို႔ ျပဌာန္းထားတယ္ ဆိုရင္ အဲဒီအတိုင္းပဲ ျဖစ္သြားရတာ မဟုတ္လား၊ ဆြစ္ဇာလန္က ရထားေတြက အခ်ိန္တိက်၊ မွန္ကန္တာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး နာမည္ေကာင္းရေလ့ ႐ွိပါတယ္၊ ဒါေပမယ့္ ဒီတစ္ခါ အခ်ိန္တိက်မႈကေတာ့ အျပစ္မဲ့တဲ့ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ အသက္နဲ႔ထပ္တူ တန္ဖိုးႀကီးလွတယ္လို႔ က်ေနာ္ ေတြးေနခဲ့မိေတာ့တယ္...။ ။


ညီလင္းသစ္
၂ ၾသဂုတ္၊ ၂၀၁၃

13 comments:

Anonymous said...

ဒီ၇က္ေတြမွာ၇ထားခဏခဏတိုက္ေနတယ္။ဆုပ္ကပ္ႀကီးလာေနၿပီ။

Shinlay said...

သတင္းထဲမွာေတြ ့လိုက္တယ္။ ကိုညီတို ့နားမွာကို။

ဘုန္းေတာက္ said...

အင့္ စိတ္မေကာင္းစရာပါ...

Anonymous said...

မီးနီျပထားတာေတာင္ ဆက္ထြက္တယ္ဆိုေတာ့..........။ အင္း.... ေနာက္က်တက္တာကေတာ့ ေကာင္းပါဘူးဗ်ေနာ္။
(လီယုိ)

Anonymous said...

အား ခုပဲ အဲဒီသတင္း ဖတ္ၿပီးေတာ့ ဒီကုိလွည့္လာတာ၊၊ စိတ္မေကာင္းလုိက္တာ ရထားေတြတုိက္တာလည္း ခုတေလာ ဆက္တုိက္ပဲ၊၊ လူငယ္ေလးအတြက္ စိတ္မေကာင္းဘူး၊၊ က်န္ရစ္တဲ့ ရထားေမာင္းသူအတြက္လည္း စိတ္မေကာင္းဘူး၊၊ သူ႔ခမ်ာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ၾကာေအာင္ ဒီအရိပ္မည္းႀကီးဒဏ္ကုိ ခံရမယ္မွန္း မသိဘူး၊၊
တိမ္ျပာ(မေနာေျမ)

မိုးေငြ႔........ said...

ဘယ္လိုေျပာရမလဲေတာင္မသိေတာ့ဘူး...စိတ္မေကာင္းစရာေနာ္...အစ္ကိုေျပာသလိုပဲ ျပဌာန္းျပီးသားအရာေတြလို႔ပဲမွတ္ရေတာ့မလား

ေရႊအိမ္စည္ said...

so sad :((

စိုးသူရ(Y.D.B university) said...

တကယ့္ကိုစိတ္မေကာင္းစရာပါ။ေသဆံုးသြားတဲ႕လူငယ္ေလးေရာက္ရာဘဝမွာသာဓုေခၚနိုင္ပါေစ။ေကာင္းရာမြန္ရာေရာက္ပါေစ။

ေမာင္မ်ိဳး said...

ေရွ႕ျဖစ္ကိုသာ ၾကိဳသိခြင့္ရမယ္ဆိုရင္ သူ ၂ မိနစ္ေလာက္အရင္တိုင္းေမာင္းျဖစ္ရင္ေကာင္းမယ္။
အနာဂါတ္ဆိုတာကလည္းၾကိဳမျမင္နိုင္ေလေတာ့ း((

ညိမ္းႏိုင္ said...

အဲ့သတင္းကို ဂ်ာနယ္ထဲဖတ္လိုက္ရေတာ့ ေျပးသတိရမိ
တာအစ္ကိုပဲဗ်...၊ဘာရယ္ေတာ့မဟုတ္ဘူးေပါ့ေနာ္...
ဆိြစ္မွာျဖစ္တာဆိုေတာ့ ကိုယ့္အသိထဲမွာ အဲ့ႏိုင္ငံမွာရွိ
တာဆိုလုိ႕အစ္ကိုပဲရွိတာကိုး...၊အင္း.... ႏွစ္မိနစ္
ကံၾကမၼာလို႕ပဲေျပာရမယ္ထင္ရဲ႕ေနာ္....

Anonymous said...

၂မိနစ္..
အင္း..
၂ စကၠန္ ့အတြင္းလည္းျဖစ္သြားႏုုိင္တာဘဲေလ..
စိတ္မေကာင္းစရာ။
အိုုင္အိုုရာ

ပစ္ပစ္ said...

အကိုရာ ဖတ္ျပီးစိတ္မေကာင္းလိုက္တာ..
အျမန္ရထားေမာင္းတဲ့ လူငယ္ေလးက အသက္24 နွစ္
တျခားနိုင္ငံကေန အလုပ္လာလုပ္ေနတာကိုပါ
သိလိုက္ရေတာ့ ပိုစိတ္မေကာင္း ျဖစ္မိတယ္..
ေလာကႀကီးထဲကေန ထြက္ခြာဖို႕က အသက္
ငယ္တာ ႀကီးတာနဲ႕ မဆိုင္ဘူးလို႕လည္း
ေတြးမိတယ္..ညီမ တို႕လည္း အေဝးႀကီးကေန
သူမ်ားနိုင္ငံမွာအလုပ္လာလုပ္ေနၾကတာဘဲဆိုေတာ့
အခုသတင္းေလးဖတ္လိုက္ရတာ စိတ္ထဲနင့္ကနဲဘဲ
အသက္မေသေပမဲ့ ရင္ဆိုင္ရမဲ့ ျပသနာေတြ နဲ႕
ေလာ္ကယ္ရထားေမာင္းတဲ့ ဦးေလးႀကီးကိုလည္း
စာနာမိပါရဲ႕ .....

Ma Tint said...

အရာရာဟာ အနတၱသေဘာလို႔ပဲ ေျပာရမွာပဲ ေမာင္ညီလင္းေရ..
စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမပါေစကြယ္။

ေမတၱာျဖင့္
အန္တီတင့္