03 October 2011

အန္ဂယ္လာရဲ႕ တိုင္းျပည္သို႔ (၁)


ၿပီးခဲ့တဲ့ တနလၤာေန႔က က်ေနာ္ေနတဲ့ ျပည္နယ္မွာ အစိုးရ႐ံုးပိတ္ရက္ပါ၊ အဲဒီ ႐ံုးပိတ္ရက္ကို အေၾကာင္းျပဳၿပီးေတာ့ တစ္ပတ္မွာ က်န္ေနတဲ့ ေလးရက္ကိုပါ ခြင့္ယူလိုက္တယ္၊ ခြင့္ ၄ ရက္ယူေပမယ့္ စေန၊ တနဂၤေႏြပါ ေပါင္းလိုက္ေတာ့ ၉ ရက္ျဖစ္သြားလို႔ တန္တယ္၊ ဒီႏွစ္အတြက္ ရတဲ့ ခြင့္ရက္ေတြထဲက ပထမဦးဆံုး ယူလိုက္ျခင္း ပါပဲ၊ တကယ္ေတာ့ စက္တင္ဘာလဟာ အားလပ္ရက္ေတြ ကုန္ဆံုးလို႔ ေက်ာင္းေတြျပန္ဖြင့္၊ ႐ံုးေတြျပန္တက္ၾကတဲ့ အခ်ိန္ပါ၊ အဲဒီလို သူမ်ားေတြ ျပန္လာခ်ိန္မွာမွ ကိုယ္က ခြင့္ယူၿပီး ထြက္သြားရတာလည္း တမ်ိဳးေကာင္းတာပဲ၊ ေနရာတိုင္းမွာ လူေတြ ႐ွင္းေနဖို႔က ေသခ်ာသေလာက္ ႐ွိတာကိုး..၊

အဲဒီခြင့္တစ္ပတ္မွာ အမ်ိဳးသမီး အဓိပတိ အန္ဂယ္လာမက္ကဲလ္ (Angela Merkel) ရဲ႕ တိုင္းျပည္ျဖစ္တဲ့ ဂ်ာမနီကို အလည္သြားျဖစ္ ပါတယ္၊ ဂ်ာမနီကို သြားတယ္ဆိုေပမယ့္ တကယ္တမ္းေျပာရရင္ မိတ္ေဆြဇနီးေမာင္ႏွံ႐ွိတဲ့ Darmstadt ကိုပဲ သြားျဖစ္တာပါ၊ အဲဒီမွာ ႏွစ္ရက္သံုးရက္ ေနၿပီးမွ အျပန္မွာ Rust မွာ႐ွိတဲ့ Europa Park ကို ဝင္လည္ျဖစ္တယ္၊ လည္စရာေနရာမ်ားစြာ ႐ွိတဲ့ ဂ်ာမနီမွာ က်ေနာ္တို႔က အဲဒီ ၂ ေနရာပဲ ေရာက္ျဖစ္ခဲ့တယ္ ဆိုပါစို႔၊ ႀကိဳတင္ၿပီး စကားခံထားခ်င္တာက ခရီးစဥ္က ေနရာႏွစ္ေနရာ ကြဲေနတဲ့ အေလ်ာက္ ဒီခရီးအေၾကာင္း ပို႔စ္ေတြကလည္း မလႊဲမေ႐ွာင္သာ ႏွစ္ပိုင္းသံုးပိုင္းေလာက္ ျဖစ္သြားမယ္ ထင္ပါတယ္၊ း)

က်ေနာ္ေနတဲ့ ၿမိဳ႕ကေလးကေန Darmstadt ကို ၄ နာရီခြဲ ေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္ ေမာင္းရပါတယ္၊ အိမ္ကေန ၂ နာရီ ေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္ ကားေမာင္းလိုက္တယ္ ဆိုရင္ပဲ နယ္စပ္ၿမိဳ႕ေလး ျဖစ္တဲ့ Basel ၿမိဳ႕ေလးကို ေရာက္ပါၿပီ၊ ဒီၿမိဳ႕ေလးက ျပင္သစ္၊ ဂ်ာမနီနဲ႔ ဆြစ္ဇာလန္ ၃ ႏိုင္ငံ ဆံုတဲ့ေနရာမွာ ႐ွိလို႔ အေနာက္ဖက္ကို ဆက္ေမာင္းရင္ ျပင္သစ္ပိုင္နက္ထဲ ေရာက္သလို ေျမာက္ဖက္ကို ဆက္သြားရင္ေတာ့ ဂ်ာမနီကို ေရာက္ပါတယ္၊ Basel ၿမိဳ႕ထဲကို မဝင္ခင္မွာ ဟိုင္းေဝးလမ္းက အပန္းေျဖစခန္းမွာ ခဏနားျဖစ္တယ္၊ ယာဥ္စည္းကမ္း လမ္းညႊန္ႀကီးၾကပ္ေရး အဖြဲ႔ေတြက ဟိုင္းေဝးမွာ ကားေမာင္းတဲ့အခါ ၂ နာရီေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္ ေမာင္းၿပီးတိုင္း ၁၀ မိနစ္၊ ၁၅ မိနစ္ေလာက္ အနားယူဖို႔ တိုက္တြန္းၾကေလ့ ႐ွိပါတယ္၊ မဟုတ္ရင္ အာ႐ံုစူးစိုက္မႈ က်လာၿပီး ယာဥ္တိုက္မႈ ျဖစ္ႏိုင္ေျခ ပိုမ်ားတတ္တယ္၊ ခဏနားၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔က ေအာက္မွာ ျပထားတဲ့ ေျမပံုထဲကအတိုင္း ေျမာက္ဖက္စူးစူးကို ဆက္ေမာင္းလာခဲ့တယ္၊


Photobucket

ဂ်ာမနီရဲ႕ နာမည္ေက်ာ္ A5 ဟိုင္းေဝးလမ္းအတိုင္း တေျဖာင့္တည္း ပါပဲ၊ ဆြစ္ဇာလန္ကေတာ့ ေတာင္တန္းေတြ ေပါတဲ့ ႏိုင္ငံျဖစ္လို႔ ဟိုင္းေဝးမွာေတာင္ လိႈဏ္ေခါင္းေတြထဲ ခဏခဏဝင္ရ၊ တံတားေတြ ေပၚျဖတ္ရနဲ႔ ႐ွိတတ္တယ္၊ ဒီမွာေတာ့ ျပန္႔ျပဴးညီညာၿပီး အေကြ႔အဝိုက္မ႐ွိ ပါဘူး၊ က်ေနာ္သိရသေလာက္ ဂ်ာမနီရဲ႕ အေဝးေျပး လမ္းေတြမွာ ေယဘုယ် အျမန္ႏႈန္း သတ္မွတ္ခ်က္လည္း မ႐ွိပါဘူး၊ ဟိုင္းေဝးလမ္းေတြ ဆံုတဲ့ေနရာ၊ ယာဥ္ေၾကာထူထပ္တဲ့ ေနရာ စတာေတြမွာ တစ္နာရီ ၁၂၀၊ ၁၃၀ ကီလိုမီတာ သတ္မွတ္တာမ်ိဳးက လြဲရင္ အိမ္နီးခ်င္း ႏိုင္ငံေတြမွာလို အၿမဲတမ္း လစ္မစ္ မ႐ွိပါဘူး၊ ဆိုေတာ့ တခ်ိဳ႕ေတြက တစ္နာရီကို ကီလိုမီတာ ၁၆၀-၁၇၀၊ တခ်ိဳ႕ဆို ကီလိုမီတာ ၂၀၀ ေလာက္ အထိကို ေမာင္းၾကတယ္၊


Photobucket

အဲဒီလို တဝီးဝီး ေမာင္းေနၾကတဲ့ ကားေတြနဲ႔အတူ မ်ားျပားလွတဲ့ ကုန္တင္ကားေတြကလည္း ဒီ A5 အေဝးေျပး လမ္းေပၚမွာ ဥဒဟို သြားေနၾကတယ္၊ ဂ်ာမနီဟာ ကုန္ထုတ္လုပ္မႈ မ်ားလွတဲ့ ႏိုင္ငံျဖစ္တာနဲ႔အညီ ႏိုင္ငံရဲ႕ ထြက္ကုန္ေတြကို ဥေရာပတခြင္ ဒီကုန္ကားႀကီးေတြကပဲ ပို႔ေပးေနတာပါ၊ ဟိုင္းေဝးရဲ႕ ညာဖက္ယာဥ္ေၾကာဟာ တန္းစီၿပီး သြားေနၾကတဲ့ ဒီလို ကုန္တင္ကားေတြနဲ႔ ျပည့္ေနေလ့ ႐ွိပါတယ္၊


Photobucket

ကီလိုမီတာ ၁၀၀ ဝန္းက်င္ေလာက္နဲ႔ သြားေနတဲ့ ကုန္ကားတန္းႀကီးကို ေက်ာ္ဖို႔ ကီလို ၁၄၀ ကေန ၁၈၀ ေလာက္ေမာင္းေနၾကတဲ့ ဘယ္ဖက္ယာဥ္ေၾကာကို ျမန္ျမန္ဆံုးျဖတ္၊ ျမန္ျမန္ဝင္မွ ရမွာပါ၊ တခါတေလ ယာဥ္ေၾကာမေျပာင္းခင္ ေနာက္ၾကည့္မွန္မွာ ကားတစ္စင္းက အေတာ္ေဝးေသးတယ္ ဆိုၿပီး ဝင္လိုက္တယ္၊ ၿပီးေတာ့ ေနာက္တခါ ျပန္ၾကည့္ေတာ့ အဲဒီကားက ကိုယ့္အေနာက္မွာ ကပ္ေနၿပီ၊ ၿပီးေတာ့ အဲဒီလို ကပ္ေန႐ံုတင္ အားမရဘဲ တခ်ိန္လံုး မီးေတာက္ၿပီး ဖိအားေပးေသးတယ္၊ အေ႐ွ႕ကေန ျမန္ျမန္ဖယ္စမ္းပါ ေပါ့ေလ၊ ဆိုေတာ့ ျမန္ျမန္ဆံုးျဖတ္၊ ရဲရဲဝင္၊ ရဲရဲထြက္ ပါပဲ၊ ၾကာၾကာေမာင္းရင္ F-16 တိုက္ေလယာဥ္ေတြ ေမာင္းဖို႔ ပိုင္ေလာ့ျဖစ္ႏိုင္ ေလာက္တယ္၊ း) ဒါေပမယ့္ ကားေတြက ေကာင္းၿပီး ေမာင္းသူေတြကလည္း သတိ႐ွိပံုပါပဲ၊ အ႐ွိန္သာ မ်ားေပမယ့္ စည္းကမ္းကို အတိအက် လိုက္နာလို႔ ပရမ္းပတာျဖစ္တဲ့၊ မႏိုင္မနင္းျဖစ္တဲ့ ခံစားမႈမ်ိဳးေတာ့ မျဖစ္မိပါဘူး၊ ဒီအခ်က္ဟာ အီတလီရဲ႕ ယာဥ္ေမာင္းပံုနဲ႔ ကြာတဲ့အခ်က္ပါပဲ..၊ ကိုယ့္ေၾကာင့္ မိသားစုကို အႏၲရာယ္ မျဖစ္ေစႏိုင္တာ ေသခ်ာရင္၊ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ မျဖစ္ေစဖို႔ က်ေနာ္လည္း တခ်ိဳ႕ေနရာေတြမွာ ကီလိုမီတာ ၁၆၀ ေလာက္အထိ ေမာင္းျဖစ္တယ္၊ ဂ်ာမနီရဲ႕ အေဝးေျပးလမ္းေပၚမွာ (တခ်ိဳ႕) ဂ်ာမန္ေတြလို ေမာင္းခဲ့တယ္..၊ း)

အဲဒီလို ေအးေအးေဆးေဆး ေမာင္းေနတုန္း Freiburg နဲ႔ Baden ရဲ႕ၾကားမွာ ဟိုင္းေဝးပိတ္ထားတာနဲ႔ သြားႀကံဳတယ္၊ ပံုမွန္ဆိုရင္ အေဝးေျပးလမ္းေတြကို လံုးဝပိတ္ေလ့ မ႐ွိၾကပါဘူး၊ အနည္းဆံုး ယာဥ္ေၾကာတစ္ခုေတာ့ ဖြင့္ေပးထားေလ့ ႐ွိတယ္၊ ဒါေပမယ့္ လမ္းပိတ္တယ္ ဆိုေပမယ့္ ခပ္ေအးေအးပါပဲ၊ က်ေနာ္က GPS နဲ႔ေမာင္းေနတာ ဆိုေတာ့ သူငါ့ကို လမ္းျပန္႐ွာေပး လိမ့္မယ္ေပါ့၊ ဒါနဲ႔ ဆက္သြားလို႔ မရေတာ့တဲ့ A5 ကေန ထြက္လိုက္ရတယ္၊ အဲဒီမွာ ဇတ္လမ္းက စတာပါပဲ၊ GPS က က်ေနာ့္ကို A5 ေပၚပဲ ျပန္သြားခိုင္းတယ္၊ စမ္းတဝါးဝါးနဲ႔ ေတြ႔တဲ့ ျပည္နယ္လမ္းေပၚမွာ ေ႐ွ႕ဆက္ေမာင္းလည္း ဒီဟိုင္းေဝးကိုပဲ တခ်ိန္လံုး ျပန္ညႊန္ေနတယ္၊ ဆိုးတာက အေ႐ွ႕မွာ ေတြ႔ရမယ့္ ၿမိဳ႕ႀကီးျဖစ္တဲ့ Karlsruhe ရဲ႕လမ္းညႊန္ဆိုင္းဘုတ္လည္း မေတြ႔မိဘူး၊ အဲဒီနားမွာ နာရီဝက္ေလာက္ လည္ေနၿပီးေတာ့မွ ေနာက္ဆံုးမွာ ဒီ A5 နဲ႔ခပ္ေဝးေဝးကို သြားမွ ျဖစ္ေတာ့မယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္၊ အဲဒီမွာ Strasbourg သြားတဲ့ လမ္းကို ေတြ႔တယ္၊ ဒါနဲ႔ အဲဒီအတိုင္း လိုက္သြားေတာ့ ျပင္သစ္အပိုင္ Strasbourg ကို ေရာက္သြားတယ္၊ အဲဒီ Strasbourg ကမွ ပါရီသြားတဲ့ ဟိုင္းေဝးကို ယူလိုက္တယ္၊ အဲဒီအခ်ိန္က်မွ ကိုေ႐ႊ GPS က သေဘာေပါက္သြားၿပီး ေနာက္ထပ္ ဟိုင္းေဝး လမ္းသစ္တစ္ခုကို ညႊန္ျပေပးတယ္၊ ခုနေမာင္းေနခဲ့တဲ့ A5 နဲ႔အၿပိဳင္ ျပင္သစ္ပိုင္နက္ထဲက လမ္းပါပဲ၊ အဲဒီကေန ေတာ္ေတာ္ေဝးေဝး ေမာင္းၿပီးမွ ညာဖက္ကို ျပန္ခ်ိဳးၿပီး ဂ်ာမနီထဲကို ျပန္ေရာက္လာခဲ့တယ္၊ လမ္းမွာ ရပ္တာနဲ႔ပါ ထည့္ေပါင္းလိုက္ရင္ စုစုေပါင္း ၆ နာရီေလာက္ ၾကာသြားတယ္၊ တကယ္ဆို ၄ နာရီခြဲေလာက္နဲ႔ ေရာက္ရမယ့္ ခရီးပါ၊ မိတ္ေဆြလင္မယားအိမ္ ႐ွိတဲ့ Darmstadt ကိုေရာက္ေတာ့ ညေနေတာင္ ေစာင္းေနၿပီ...၊

(ဆက္ပါဦးမယ္)


ညီလင္းသစ္
၃ ေအာက္တိုဘာ၊ ၂၀၁၁

33 comments:

ကုိေအာင္(ပ်ဴႏုိင္ငံ) said...

ဟုတ္တယ္၊ က်ေနာ္ ပထမဆုံး ဂ်ာမနီဖက္ သြားလည္ကာစက ဂ်ာမနီမွာ ဟုိင္းေ၀းေပၚ အျမန္ႏွဳန္း သတ္မွတ္ခ်က္ မရွိေတာ့ ေမာင္းခ်င္သလုိ ေမာင္းေနတာ ၾကည့္ျပီး လန္႕မိတယ္။

ညိမ္းႏိုင္ said...

အဟား....ထင္ေတာ့ထင္သား......ပို႕စ္အသစ္မတက္ပဲၾကာ
လာေတာ့ ခရီးထြက္ေနၿပီလို႕...၊မိုက္တယ္ဗ်ာ.....အဲ့လိုမ်ဳိး
ကိုယ္သြားခ်င္တဲ့ေနရာေတြကိုကားတစ္စီးနဲ႕ေလွ်ာက္သြား
ခ်င္တာရယ္...၊ယာဥ္ေၾကာထူတဲ့ေနရာေတြမွာ ကီလို၁၂၀
၁၃၀ သတ္မွတ္ထားတယ္ဆိုေတာ့ လန္႕သြားတယ္...။
၂၀၀ေလာက္ထိေမာင္းတယ္ဆိုရာ ျပဴးသြားေတာ့တာပဲ
ဗ်ဳိးးးးး။စလံုးမွာ ဟိုင္းေဝးေပၚ ၈၀၊၉၀ ထိေလာက္ပဲေမာင္း
ဖို႕ကန္႕သတ္ထားတာကိုးဗ်...၊အင္း...ဒီမွာကဒီေလာက္လည္းလိုမွမလိုတာကိုးဗ်ေနာ္....။ဆက္ရန္ေမွ်ာ္ေနသဗ်ဳိး

rose of sharon said...

GPS ၾကီးဘဲအားကိုးေနတဲ႔သူသာဆိုနာၿပီဘဲေနာ္... း)

ခ်စ္ၾကည္ေအး said...

ထင္ေတာ့ ထင္သား၊ ကိုညီလင္းသစ္ ေပ်ာက္ေနပါတယ္လို႔...။ ခရီးသြားတာေတာ့ အားေပးတယ္ဗ်ိဳး။ ခုလို ကိုယ့္အစီအစဥ္နဲ႔ကိုယ္ သြားတဲ့ခရီးဆိုေတာ့ ပိုေကာင္းေသး...။ ဆက္ရန္ေတြ ေစာင့္ဖတ္ပါမည္...:)

Anonymous said...

Ready to read your travelling to Germany.If we drive 120 km on highway they pressure us like turtles.
Gyidaw

သက္ေဝ said...

ကိုညီလင္းေရးတဲ့ ခရီးသြား ပိုစ့္တိုင္းက ေပ်ာ္စရာေကာင္းတယ္ ေနရာေဒသေတြကလည္း လွ ဓါတ္ပံုေတြကလည္း လွ လို ့ ဖတ္ရတာ သိပ္သေဘာက်ပါတယ္...
ကီလို ၁၆၀ ေမာင္းခဲ့တယ္ဆိုလို ့ ဘုရားတမိတယ္... ဒီမွာေတာ့ ကီလို ၁၂၀ ကိုေတာင္ တခါတေလပဲ ေမာင္းဖူးတယ္ လမ္းမရွင္းတာေႀကာင့္ရယ္ ျပီးေတာ့ နည္းနည္း ေႀကာက္လို ့ရယ္... အဟဲ... :-)

Phyo Evergreen said...

ကီလိုမီတာ ၁၆၀ ဆိုေတာ့မ်ားလွခ်ည္လားကြယ္ဟရုိ႔..။
ပံုေတြၾကည့္ဖို႔ အသင့္ေစာင့္ေနပါတယ္..။

Anonymous said...

Really looking forward to read the traveler's diary. I just read an article on Basel, and Art Basel. I wish I could visit the swiss artist Jean Tinguely's museum of his bizarre mechanical sculptures.
Mon Petit Avatar

jasmine(ေတာင္ၾကီး) said...

ပထမဦးဆုံးေျမပုံကုိၾကည္႔လုိက္တာ
မူးသြားပါတယ္..မႈန္ေရႊရည္ေလ
ေနာက္ေတာ႔စာဖတ္ျပီး
ေအာက္ကပုံေတြေၾကာင္႔အမူး
ေျပသြားရပါတယ္....
ေနာက္ပုံေတြလဲျမန္ျမန္သာတင္ေပးပါ
ခင္တဲ႔ jasmine

မအိမ္သူ said...

အဲ..တစ္နာရီကို ကီလုိမီတာ ၁၆၀.. ေၾကာက္စရာႀကီးပါလားကိုညီလင္းသစ္ေရ။ ကီလိုမီတာ ၉၀-၁၀၀ ေလာက္ေမာင္းတာကိုေတာင္ ရင္တထိတ္ထိတ္နဲ႔ တလမ္းလံုး ဘုရားစာေတြရြတ္ၿပီးစီးတာ အဲဒီေလာက္မ်ားဆိုရင္ေတာ့ ကားေပၚမွာတင္ ႏွလံုးေရာဂါရႏိုင္တယ္။ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ေမာင္းရင္ေတာ့ တစ္ခါမွ ကီလိုမီတာ ၆၀ထက္ပိုမေမာင္းဖူးဘူး။ အဲဒါေတာင္ အေတာ္ႀကီးကားရွင္းတဲ့လမ္းလိုမ်ဳိးမွာမွ အဲဒီေလာက္တင္ျဖစ္တာ။ ေၾကာက္တတ္တာနဲ႔တင္ေသႏိုင္တယ္။
ကိုညီလင္းသစ္ရဲ႕ ခရီးသြားမွတ္တမ္းေတြကို ဖတ္ရတာေတာ့ သေဘာက်တယ္။ ဆက္အားေပးဖို႔ေစာင့္ေနပါမယ္ေနာ္။

မိုးေငြ႔...... said...

ကားလမ္းမၾကီးေတြမ်ား ေမာင္းခ်င္စရာကြယ္... တို႔မ်ားဆီက လကမၻာလမ္းနဲ႔ေတာ့ အကြာေပါ့...။ ေနာက္ပို႔စ္ေလးေစာင့္ေနမယ္...။

blackroze said...

ဒီ ပိုစ့္ကို တမိနစ္ကီလို200နႈန္းနဲ႕ကို
ဖတ္ပလိုက္တယ္..
က်န္တဲ့အပိုင္းေတြျမန္ျမန္တင္ပါဗ်ိဳး..

စူးႏြယ္ေလး said...

အေမရိကားမွာ အျမင့္ဆံုးမိုင္ႏႈန္း သတ္မွတ္ထားေတာ့ ခရီးစဥ္တူတဲ့ကားေတြ တခ်ိန္လံုးေဘးနားက တူတူပါလာေနတယ္... ကြဲသြားလည္း ခဏပဲ... ေတာ္ၾကာျပန္ေတြ႕ရျပန္ၿပီ ...:D

Baby taster said...

ကားနဲ႔ ခရီးထြက္ရတာကို ၾကိဳက္တယ္
ဒါေပမဲ့ အဲ့ေလာက္ၾကီး ကီလိုမီတာ ၁၆၀ထိေတာ့
တခါမ ွမေမာင္းဖူးဘူး။လည္ႏိုင္သူေတြလည္က်ပါကြယ္ း) (ခရီး ထြက္ျခင္းကို ဆိုလိုပါသည္)

Nyi Linn Thit said...

ကိုေအာင္ ...
လန္႔ၿပီလားဗ်ာ..၊ တဝီဝီနဲ႔ကို ေနေတာ့တာပဲ..၊ း)

ကိုညိမ္းႏိုင္္ ...
သူ႔အရပ္နဲ႔ သူ႔ဇတ္လို႔ပဲ ဆိုရေတာ့ မွာပဲဗ်ာ၊ း)

မ႐ိုစ့္ ...
အဲဒါေပါ့ဗ်ာ၊ GPS ကို စိတ္နာသြားလို႔ ဂ်ာမနီေျမပံု ၂ ခ်ပ္ ဓါတ္္ဆီဆိုင္မွာ ဆင္းဝယ္ပလိုက္တယ္၊ စိတ္ႀကီးပံုက၊ း)

မခ်စ္ၾကည္ေအး ...
ဒီခရီးက မခ်စ္ၾကည္ေအးရဲ႕ စိနတိုင္း ခရီးနဲ႔ အခ်ိန္အားျဖင့္ အတူတူပဲဗ်..၊ း) ခရီးသြားတဲ့အခ်ိန္ တူပံုကိုေထာက္ရင္ Great minds think alike ဆိုတာ အမွန္ပဲ ျဖစ္ရမယ္..၊ း)

ဂ်ီးေဒၚ ...
၁၂၀ ေလာက္နဲ႔ ေမာင္းေနလို႔ကေတာ့ သူတို႔က လိပ္လို႔ ထင္မွာ အေသအခ်ာပဲဗ်ိဳ႕၊ အထူးသျဖင့္ ႏိုင္ငံျခား နံပါတ္ျပား ျမင္ရင္ ပိုေတာင္ ၿပံဳးဦးမယ္..၊ း)

မသက္ေဝ ...
၁၆၀ ေလာက္ ေမာင္းခဲ့တယ္ ဆိုတာလည္း တခ်ိဳ႕လမ္းပိုင္း ေတြမွာပါဗ်ာ၊ တေလွ်ာက္လံုးေတာ့ က်ေနာ္လည္း မေမာင္းရဲပါဘူး၊ တကယ္ေတာ့ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းတဲ့ ကားပဲျဖစ္ျဖစ္ .. စက္ပစၥည္း ဆိုတာ ဘယ္လိုမွ အႂကြင္းမဲ့ ယံုလို႔ ရတာမွ မဟုတ္ပဲေလ .. ေနာ၊ း)

ကိုၿဖိဳး ...
အျမန္ဆံုးသာ တင္ႏိုင္ဖို႔ ႀကိဳးစားမယ္ဗ်ာ..၊

Mon Petit Avatar ...
ဟုတ္တယ္ဗ်၊ အဲဒီ Tinguely ျပတိုက္ကို က်ေနာ္ တစ္ေခါက္ေတာ့ ေရာက္ဖူးတယ္၊ တကယ့္ကို အထူးအဆန္းေတြ ပါပဲ..၊ တေန႔မွာ ေရာက္ရမွာေပါ့..ေနာ၊

ေတာင္ႀကီးက မစံပယ္ ...
မႈန္ေ႐ႊရည္ ဆိုလို႔ ၿပံဳးမိေသးတယ္၊ ေအးဗ်ာ..၊ ေျမပံုက ေသးရတဲ့ၾကားထဲ နာမည္ေတြက ဂ်ာမန္လို၊ ျပင္သစ္လို ေတြဆိုေတာ့ အာ႐ံုက်ဖို႔ သိပ္မလြယ္ဘူး...၊ း)

မအိမ္သူ ...
အဲဒီလို ေၾကာက္တတ္တာကပဲ ရန္ကင္းပါတယ္ဗ်ာ၊ အျမန္ႀကီး စြတ္ေမာင္းေနလို႔လည္း အခ်ိန္ ဘယ္ေလာက္မွ ပိုေစာၿပီး ေရာက္မသြားပါဘူး၊ မေတာ္တဆ ျဖစ္လိုက္ရင္သာ တစ္ဘဝစာ သြားမွာ..၊ အခုကလည္း ဟိုင္းေဝးလည္းျဖစ္၊ လမ္းကလည္း ေျဖာင့္၊ ကားေတြလည္း သိပ္မ႐ွဳပ္လို႔ပါ..၊ အားေပးတာ ေက်းဇူးပါပဲေနာ္..၊ း)

မမိုးေငြ႕ ...
ဒီကလူေတြက အဲဒီလို လမ္းေတြမွာ ေမာင္းၿပီး ႐ုပ္ဝတၳဳ ဆန္သထက္ ဆန္လာတာဗ်၊ လ,သာရင္ေတာင္ ေမာ့ၾကည့္ဖို႔ သတိရခ်င္မွ ရတာ..၊ က်ေနာ္တို႔ဆီမွာက် မီးပ်က္လို႔ လ,ကိုလည္းျမင္၊ လူကိုယ္တိုင္လည္း လ,ေပၚ ေရာက္သလိုခံစား..၊ မမိုက္ဖူးလား...၊ း)

ညီမ blackroze ...
ဝိုး.. သတိထား ဖတ္ပါ ညီမေရ..၊ ဒီပို႔စ္တင္တဲ့ ႏိုင္ငံမွာေတာ့ အျမန္ႏႈန္း သတ္မွတ္ခ်က္က ကီလို ၁၂၀ ျဖစ္သလို speed detector ေတြလည္း ေနရာအႏွ႔ံမွာ ေခ်ာင္းေနၾကတယ္ဗ်..၊ း)

မစူးႏြယ္ ...
အဲဒီလို ဆိုရင္ေတာ့ ခရီးကလည္း ႐ွည္လို႔ တခ်ိန္လံုး ျပန္,ျပန္ ျမင္ေနရမွာ ေသခ်ာတယ္..၊ ခိုင္ထူးရဲ႕ 'အားလံုး ကို ေက်ာ္ျဖတ္ရမယ္' သီခ်င္းက ဂ်ာမနီမွာမ်ား ေရးသြား တာလား မသိဘူး..၊ း)

မေဘဘီ ...
သြားရည္က်ေနရတဲ့ စားေကာင္းေသာက္ဖြယ္ေတြ အၿမဲတမ္း မခ်က္တတ္သူမို႔ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ ခရီးေတြ သြားရတာပါဗ်ာ၊ စားႏိုင္သူေတြ စားၾကပါကြယ္ း) (ဟင္းေကာင္းေတြ ခ်က္ျခင္းကို ဆိုလိုပါသည္) း))

ေကာင္းမြန္၀င္း said...

စာဖတ္တာေတာင္ အျမန္ဖတ္မိတယ္။
ဒီလုိ speed နဲ႕ေမာင္းႏိုင္တာ အခုမွသိတယ္။
အဲေလာက္ႀကီးေတာ႕ မေမာင္းရဲ၊မစီးရဲ။

ဆက္ပါဦးမယ္ ကို ေမ်ွာ္ေနပါတယ္ေနာ္။

ျမေသြးနီ said...

တစ္နာရီ ကီလို၁၆၀ကေတာ့ မ်ားတယ္ေ၀့..။ ဒီက လမ္းေတြမွာသာ အဲ့လိုေမာင္းရင္ တြားၿပီ..။ ပံုေလးေတြ ၾကည္လင္ျပတ္သားတယ္။
ေကာင္းမွေကာင္း။ အပိုင္း(၂) ေစာင့္ေနပါ့မယ္..။

ေခ်ာ(အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္) said...

ကုိညီလင္းသစ္ ျမန္မာျပည္ျပန္လာျဖစ္ရင္ အဲဒီလမ္းမၾကီး သယ္ယူလာပါလား ဟင္
ျမန္မာျပည္မွာ ဒီလိုလမ္းမ်ိဳး ျမင္သြားခ်င္မိပါေသးတယ္
ဘယ္ေတာ႔မ်ားမွ ျဖစ္ႏိုင္မယ္ မသိဘူးေနာ္
လမ္းမၾကီးကိုၾကည္႔ျပီး ေနျပည္ေတာ္လို လမ္းေတာင္ ကားေတြ ေမွာက္ၾကတာ ခနခန
ဒီေလာက္ေကာင္းတဲ႔ လမ္းမွာ အျမန္ေမာင္းၾကလို႔ ဘယ္လိုျဖစ္မလဲ ဆိုတာလဲ စဥ္းစားမိေသးတယ္

ညီရဲ said...

လမ္းေတြ ေကာင္းလုိက္တာ ျမန္မာျပည္နဲ ့မ်ား ကြာပါ့။ ႏုိင္ငံ သံုးႏုိင္ငံျခား ေရာက္ေနတာဆိုေတာ့ အစ္ကိုက ေရႊၾတိဂံ နယ္ေျမထဲ ေရာက္ေနတာေပါ့။ အစ္ကို ့ပိုစ့္ထဲမွာ ပါတဲ့ျမိဳ ့နာမည္ေတြက ေဘာ္လံုးအသင္း နာမည္ေတြေနာ္...
ဘာပဲေေျပာေျပာ ေပ်ာ္ဖုိ ့ေတာ့ ေကာင္းမယ္ေနာ္... ကၽြန္ေတာ္လဲ ခရီးေတြ သြားခ်င္တယ္... ဒါေပမယ့္လဲ မျဖစ္ႏုိင္ေသးပါဘူးေလ...

Angelhlaing(May everybody be happy and healthy! said...

(၁၆၀) ေတာင္ဆိုေတာ့ ေၾကာက္စရာၾကိးအကို ..:):) ပံုမွန္ဟိုင္းေဝးဆို (၁၃၀)နဲ႕ (၁၄၀) ေလာက္ပဲ ရွိတာကိုးေနာ္... ၿမန္လိုက္မဲ႕ ၿဖစ္ၿခင္း :P ေစာင့္ေမွ်ာ္လွ်က္ပါအကို..
ေကာင္းေသာေန႕ေလး ၿဖစ္ပါေစလို႕..

Shinlay said...

Freiburg နားေရာက္ေတာ့လွမ္းေအာ္လိုက္ေရာေပါ့။
ကိုညီေျပာမွပဲ ဂ်ာမန္ ဟိုင္းေ၀းအေၾကာင္း ပိုသတိထားမိေတာ့တယ္။ က်မက ကားမေမာင္းတတ္ေတာ့ သိပ္မသိဘူး။

မင္းဧရာ said...

အဲလိုေလွ်ာက္လည္ ခြင့္ရတာ ကာင္းလွတယ္ အကိုရာ..
ကၽြန္ေတာ္ေတာင္ စာဖတ္ရင္းနဲ႕ အကို႔ ကိုယ္စားေပ်ာ္သြားတယ္။

mstint said...

ခရီးသြားတာဗဟုသုတရသလို စိတ္လည္းအပန္းေျဖရတယ္။ ဘေလာ့ဂါတစ္ေယာက္မို႔ စာဖတ္သူေတြကိုလည္း ျပန္လည္မွ်ေဝခြင့္ရတယ္။
ဗဟုသုတေတြအတြက္ ေက်းဇူးပါ ညီလင္းသစ္ေရ။
စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမပါေစကြယ္။

ေမတၱာျဖင့္
အန္တီတင့္

ေမဓာ၀ီ said...

ဒီမွာ တနာရီ မိုင္ ၇၀ ကေန ၈၀ ကို တုိးျမင့္မယ့္ အစီအစဥ္ ပရိုပို႔စ္လုပ္တာေတာင္ လူေတြက မ်ဳိးစံု ေ၀ဖန္ေနၾကတာ။ ကီလို ၂၀၀ ေလာက္ထိ ေမာင္းၾကတယ္ဆိုေတာ့ လန္႔စရာ ... ။ ကီလို ၂၀၀ ဆို မိုင္ ၁၂၀ ေက်ာ္ပီ ထင္တယ္။ အဲေလာက္ျမန္တာေတာ့ အႏၱရာယ္ မ်ားပါတယ္။

GPS ဇာတ္လမ္းလဲ ရယ္ရတယ္။ တေလာက သတင္းတပုဒ္ ဖတ္လိုက္ရတာ GPS ညႊန္တဲ့အတိုင္း ေမာင္းတာ ျမစ္ထဲ ထိုးက်သြားလို႔တဲ့။ ေတာ္ေသးတယ္ ကုိညီလင္းက လမ္းမွန္ျပန္ေရာက္သြားလို႔ :))

san htun said...

ေနာက္ထပ္ ပို ့စ္ေတြ ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနပါတယ္ဗ်ိဳ ့...အေမာင္းသင္ခါစ စန္းထြန္းခမ်ာ ၄၅မိုင္ ေမာင္းရတာကိုေတာင္ ဘုရားတေနတာ...ကိုညီလို ကီလို ၂၀၀ ေမာင္းလိုက္ရရင္ေတာ့ ဒန္..ဒန္ ့..တန္ ... း)

မဒမ္ကိုး said...

အကိုရယ္
ဒီလိုလုပ္ပါလား
ေနာက္တစ္ခါဆိုေဖာ္ျမဴလာ၀မ္း ၀င္ျပိဳင္ပါေနာ္ း)
ေနာက္ဆက္ရန္ကိုေမွ်ာ္ေနပါတယ္

ခင္တဲ႕
မဒိုးကန္

လၿပည့္ရိပ္ said...

ဆက္ပါဦး :D

Anonymous said...

အာဂပဲ.. ဒီေလာက္အျမန္ေမာင္းေနတာေတာင္ ဓါတ္ပံုရေအာင္ရိုက္လာေသးတာပဲ.. း) ၾကိဳးစားမွဴ႕ကေတာ့ စံပါပဲ
N/A

Nyi Linn Thit said...

မ,ေကာင္းမြန္ဝင္း ...
ျဖည္းျဖည္း၊ ျဖည္းျဖည္း .. လမ္းမွာ စီမံခ်က္ ဖမ္းေနတဲ့ ေမာ္ေတာ္ပီကယ္ေတြ အမ်ားႀကီးေနာ...၊ း)

မျမေသြးနီ ...
အခုေတာင္ ေနျပည္ေတာ္လမ္းမွာ တခ်ိဳ႕ေတြ ေမာင္းေနၾကၿပီ ဆိုလား..၊ း)

မေခ်ာ ...
က်ေနာ္လည္း မေခ်ာလိုပဲ..၊ လမ္းေတြ ကတၱရာ ခင္းေနတာေတြ႔ရင္ လိုက္,လိုက္ ၾကည့္မိတယ္၊ သူတို႔ ေတြ ဘယ္လိုမ်ားခင္းလို႔ လမ္းေတြ ေကာင္းေနရတာ လဲလို႔..၊ အၿမဲတမ္း အေျဖက တစ္ခုတည္းပါပဲ၊ မခုိဘူး၊ မခိုးဘူး..၊ း)

ညီရဲ ...
ေ႐ႊႀတိဂံလို႔ ေခၚရမယ္ ထင္တယ္ဗ်၊ ေဘာ္လံုးအသင္း နာမည္ေတြက သူတို႔ၿမိဳ႕နာမည္ ပါလို႔ အဲဒီလို ျဖစ္ေနတာပါ၊

ညီမအိန္ဂ်ယ္လ္လိႈင္ ...
အင္း...ျမန္တာေတာ့ အမွန္ပဲဗ်...၊ း)

မ,႐ွင္ေလး ...
မ,႐ွင္ေလး ေနတာ ဘယ္ၿမိဳ႕လဲ မသိဘူးလို႔ က်ေနာ္ စဥ္းစားမိေသးတယ္ဗ်၊ သတိေတာ့ ရပါတယ္၊ ေခၚမယ္ဆို ေနာက္တေခါက္ လာမယ္ေလ..၊ း)

မင္းဧရာ ...
တခါတေလေလာက္ လည္ျဖစ္တာပါဗ်ာ...၊

အန္တီတင့္ ...
အဲဒါေတာ့ အမွန္ပါပဲဗ်ာ..၊

မေမ ...
GPS ကေတာ့ တကယ္ပါပဲဗ်ာ၊ မေမေျပာသလိုပဲ တခါတခါ မ႐ွိတဲ့ လမ္းေတြ ေလွ်ာက္ျပလို ျပနဲ႔..၊ ဒါေတာင္ တတ္ႏိုင္သေလာက္ update လုပ္ေနရဲ႕ သားနဲ႔ေနာ္..၊

မစန္းထြန္း ...
အစေတာ့ ဒီလိုပဲဗ်..၊ ေနာက္က်ရင္ ေဖာ္ျမဴလာဝမ္း ေတြဘာေတြ ဝင္ၿပိဳင္ခ်င္စိတ္ ေပါက္လာလိမ့္မယ္..၊ း)

မဒမ္ကိုး ...
က်ေနာ္လည္း အဲဒါ စဥ္းစားေနတာဗ်၊ Sebastian Vettel ကို နည္းနည္း ငဲ့ညွာေနလို႔....ဟင္း၊ း)

လျပည့္ရိပ္ ...
လာမယ္ေလ...၊ း)

ကို N/A ...
အထင္မႀကီးနဲ႔ဗ်ိဳ႕..၊ အဲဒါ က်ေနာ့္ အမ်ိဳးသမီးကို ႐ိုက္ ခိုင္းတာ..၊ း) ကီလို ၁၆၀ ကို လက္တဖက္တည္းနဲ႔ မေမာင္း ခ်င္သလို ကင္မရာကလည္း လက္တဖက္တည္းနဲ႔ဆို ၿငိမ္ခ်င္မွ ၿငိမ္မွာဗ်..၊ း)

Raymond.Kyaw Minn Naing said...

Yeah ! Of cause no speed limit in Sebastian Vettel and Michael Schumacher 's country. ;P

Anonymous said...

On a affaire au pire conducteur, à un criminel de la route.» Le porte-parole de la police vaudoise, Jean-Christophe Sauterel, n’a pas de mots assez durs pour qualifier le comportement d’un chauffard de 28 ans. Dans la nuit du 21 avril dernier, ce Genevois avait, avec son mobile, filmé le cadran de sa Bentley Continental qui atteignait 325 km/h.

Une info à nous transmettre? Une histoire à nous raconter? Ecrivez-nous à web@20minutes.ch
Genève05 octobre 2011 09:30; Act: 06.10.2011 09:57 Print
.
«On est tombé sur un fou!»par Léonard Boissonnas - Un Suisse de 28 ans roulait à 325 km/h sur l'autoroute A1, aux abords de l'échangeur du Vengeron près de Genève et filmait sa performance avec son téléphone portable. Il nie les faits.
I think like this expensive car and good road we can go Yangon-Mandalay less than two hour,would be nice...

ျမစ္က်ဳိးအင္း said...

ခရီးထြက္ရတာေတာ့ ၾကိဳက္တယ္ဗ်ာ။ အားလပ္ရက္ သိပ္မရေသးလို႔ ခပ္ေဝးေဝး ဘယ္မွ မေရာက္ျဖစ္ေသးေပမယ့္ သြားဖို႔ စိတ္ကူးထားတဲ့ ေနရာေတြေတာ့ ပိုပိုမ်ားလာတာပဲ။

ခုမွ ေရာက္ျဖစ္လို႔ ၁ ကို အရင္ဖတ္လိုက္တာ။

ေမသိမ့္သိမ့္ ေက်ာ္ said...

အင္း နယ္ေျမေျပာင္းသြားေတာ့ စိတ္ေတြေကာ အေတြးေတြပါ လန္းဆန္းသစ္လြင္သြားမယ္ထင္ပါတယ္။
စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းတဲ့ ပို႔စ္ေလးပါ။


ခင္တဲ့
ေမသိမ့္