11 November 2012

ၿပိဳင္ဖက္... (Behind the picture)


ၿပီးခဲ့တဲ့ ပို႔စ္အတြက္ သံုးတဲ့ ဓါတ္ပံုကို ဘယ္လိုမ်ိဳး ႐ိုက္ခဲ့လဲဆိုတာ စိတ္ဝင္စားသူေတြ အတြက္ ေဝမွ်ခ်င္ပါတယ္၊ အဲဒီပို႔စ္ကို စေရးတဲ့ အခ်ိန္မွာပဲ သ႐ုပ္ေဖာ္ပံုအတြက္ ၾကက္ေတာင္နဲ႔ဘက္တံ (racket) ကို ဓါတ္ပံုေလးတစ္ပံု ႐ိုက္မယ္လို႔ ေတြးမိတယ္၊ အဲဒီလို ေတြးၿပီး သ႐ုပ္ေဖာ္ပံုေတာ့ ရၿပီဆိုၿပီး ေအးေအးေဆးေဆးေပါ့၊ ဒါေပမယ့္ မအားမလပ္နဲ႔ ပို႔စ္က ႏွစ္ရက္ေလာက္ ခြဲေရးေနတုန္းမွာ ဓါတ္ပံုနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး စိတ္ကူးကတစ္မ်ိဳး ေျပာင္းသြားတယ္၊ ၾကက္ေတာင္နဲ႔ဘက္တံကို ဒီလိုပဲ ၾကမ္းျပင္ေပၚခ် ႐ိုက္တာနဲ႔စာရင္ အသြင္တစ္မ်ိဳးနဲ႔ စမ္းၾကည့္ရင္ ေကာင္းမယ္ဆိုတဲ့ စိတ္ကူးပါ၊ ဥပမာ-ေလထဲမွာ ေျမာက္ေနတဲ့ ၾကက္ေတာင္ကို ဘက္တံနဲ႔ ထိကာနီးဆဲဆဲ ပံုစံမ်ိဳးေပါ့၊ ၾကက္ေတာင္ေရာ ဘက္တံပါ သီးျခားကင္းလြတ္ေနတဲ့အခါ 'အက္႐ွင္' ကို ပိုေပၚလြင္ေစမယ္လို႔ ထင္တာလည္း တစ္ေၾကာင္းပါ၊ အဲဒီလိုနဲ႔ ေအာက္က set-up အတိုင္း ႐ိုက္ခဲ့ပါတယ္...၊


ပထမဦးဆံုး ေလထဲက ၾကက္ေတာင္အတြက္ ၾကက္ေတာင္ကို အပ္ခ်ည္ႀကိဳးအမည္းနဲ႔ ခ်ည္ပါတယ္၊ အပ္ခ်ည္ရဲ႕ အျခားဖက္ တစ္စကိုေတာ့ lightstand ထိပ္မွာတပ္ထားတဲ့ ထီးမွာခ်ည္တယ္၊ ဘက္တံအတြက္ကေတာ့ လြယ္ပါတယ္၊ ထ႐ိုင္ေပါ့ထ္မွာ ညွပ္ထားလိုက္႐ံုပါပဲ၊ ၿပီးေတာ့မွ DIY snoot တပ္ထားတဲ့ flash ကိုသံုးၿပီး ဘက္တံနဲ႔ၾကက္ေတာင္ ႏွစ္ခုတည္း အေပၚမွာပဲ ကြက္ကြက္ေလး အလင္းေပးၿပီး ႐ိုက္ပါတယ္၊

ကင္မရာ ဆက္တင္အပိုင္းကေတာ့ manual mode မွာထားၿပီး shutter speed ခပ္ျမန္ျမန္၊ aperture အလင္းတံခါး ခပ္က်ဥ္းက်ဥ္းနဲ႔ ႐ိုက္႐ံုပါပဲ၊ တကယ္တမ္း ႐ိုက္ၾကည့္ေတာ့ က်ေနာ္ထင္ထားတာထက္ လြယ္တာေတြ႔ရတယ္၊ အလင္းေပးပံုကလည္း light source တစ္ခုတည္းနဲ႔ ညာဖက္က ေပးထားတာျဖစ္လို႔ စတူဒီယို ေတြမွာလို ဘယ္ညာ အလင္းခ်ိန္ညွိတာလည္း မလိုပါဘူး၊ ဒီဓါတ္ပံုေလးက စိတ္ဝင္စားစရာ ေကာင္းတယ္ဆိုရင္ေတာ့ အဲဒီလို ျဖစ္ေအာင္လုပ္တဲ့ အဓိကအခ်က္က ၂ ခုပဲ ႐ွိပါတယ္၊ ကင္မရာရဲ႕ အလင္းတံခါးကို က်ဥ္းက်ဥ္းေလးပဲ ဖြင့္တာရယ္ flash အလင္းကို ေနရာေသးေသးေလးမွာပဲ ေပးထားတာ ျဖစ္ပါတယ္၊ ကင္မရာရဲ႕ အလင္းတံခါးက က်ဥ္းလြန္းလို႔ ေဘးပတ္ဝန္းက်င္က မဆိုင္တဲ့ အရာေတြကို မျမင္ရေတာ့တဲ့ အခ်ိန္မွာ flash ရဲ႕ အလင္းတန္း ႐ွည္ေမ်ာေမ်ာေလးက ၾကက္ေတာင္နဲ႔ဘက္တံကို ႐ုန္းႂကြလာေစခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္၊


ဒီပံုကေတာ့ ေနာက္ဆံုးဇကာတင္ အဆင့္ထိ ေရာက္လာၿပီးမွ ျပဳတ္က်န္ခဲ့တဲ့ ပံုျဖစ္ပါတယ္၊ ဒီပံုကို က်ေနာ္မေ႐ြးခဲ့တာက ၾကက္ေတာင္က ဘယ္ဖက္လွည့္ေနလို႔ပါ၊ ဒီပံုေတြကို ႐ိုက္ဖို႔လုပ္ေနတုန္း ရယ္စရာေကာင္းတာ တစ္ခုက အပ္ခ်ည္ႀကိဳးနဲ႔ ခ်ည္ထားတဲ့ ၾကက္ေတာင္ဟာ တခ်ိန္လံုး လည္ေနတာပါ၊ အခန္းထဲမွာ ေလလည္းမတိုက္ပါဘဲနဲ႔ ၾကက္ေတာင္က ေမာ္ဒယ္ မိန္းမပ်ိဳေလးေတြလို ဘယ္လွည့္လိုက္၊ ညာလွည့္လိုက္ အိုက္တင္အျပည့္နဲ႔ ဓါတ္ပံုအ႐ိုက္ခံေန ခဲ့တယ္...၊ အဲဒီ ၾကက္ေတာင္စည္းနဲ႔ ေမာ္ဒယ္မေလးက flash ဖက္ကို လွည့္လိုက္တဲ့အခါ အလင္းဟာ ၾကက္ေတာင္အထဲထိဝင္ၿပီး ၾကက္ေတာင္ေမႊးေလးေတြ တစ္ခုနဲ႔တစ္ခုထပ္ေနတဲ့ အရိပ္ေလးေတြပါ ေပၚေစလို႔ (က်ေနာ့္ရဲ႕ အျမင္) ပိုလွပါတယ္၊ 'ၿပိဳင္ဖက္'ပို႔စ္မွာသံုးထားတဲ့ ပံုက အဲဒီလို ပံုမ်ိဳးပါ၊ အခု ဒီအေပၚကပံုမွာေတာ့ ၾကက္ေတာင္က ဘယ္ဖက္လွည့္ေနတဲ့အတြက္ အဲဒီလို အရိပ္ေလးေတြ မေတြ႔ႏိုင္ဘူး၊ ဒါ့ေၾကာင့္ပဲ ဒီပံုဟာ ဒုတိယေနရာနဲ႔ပဲ ေက်နပ္လိုက္ရတာ ျဖစ္ပါတယ္...၊ ဒီပို႔စ္က နည္းစနစ္ေတြအေၾကာင္း နည္းနည္းေျပာတဲ့ပို႔စ္ ျဖစ္တာနဲ႔အညီ ကင္မရာနဲ႔ဖလက္႐ွ္ရဲ႕ Exif ကိုလည္း ေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္၊ ၿပီးခဲ့တဲ့ ပို႔စ္ကပံုနဲ႔ ဒီပံုႏွစ္ခုလံုးအတြက္ Exif က အတူတူပါပဲ...၊

Camera: Canon 5D mark II
Lens: Canon EF 50mm f/1.4 USM
Focal length: 50 mm
Aperture: f/8
Speed: 1/200
ISO: 100
Strobist: Canon Speedlite 580Ex II, snooted, camera right, power 1/8, zoomed to 24mm

က်ေနာ့္ရဲ႕ ႀကိဳၾကားႀကိဳၾကား စာေလးေတြ၊ ပံုေလးေတြကို လာအားေပးၾကတဲ့ ဘေလာ့ဂ္ေရးေဖာ္ ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမ ေတြနဲ႔တကြ စာဖတ္သူ အေယာက္တိုင္းကို ေက်းဇူးအမ်ားႀကီး တင္ပါတယ္...။ ။


ညီလင္းသစ္
၁၁ ႏိုဝင္ဘာ၊ ၂၀၁၂

23 comments:

mstint said...

နည္းပညာေလးေတြမွတ္သားသြားတယ္။
ပို႔စ္ေရးတိုင္း အကြက္ေစ့ေစ့ေလးနဲ႔ တိတိက်က် ေရးတတ္ေလ့ရွိတာကို ခ်ီးက်ဴးပါတယ္။ ဓာတ္ပံုပညာ ကြ်မ္းသလို စာအေရးအသားလည္းေကာင္းတယ္။
တစ္ဦးခ်င္းရဲ႕ အရည္အခ်င္းေတြ စုေပါင္းထားတဲ့ သက္တံ့ဆယ္စင္းလို စာအုပ္ေလးေတြ ဆက္လက္ ဖတ္ခြင့္ႀကံဳခ်င္ပါေသးတယ္ ေမာင္ညီလင္းေရ။
စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမပါေစကြယ္။

ေမတၱာျဖင့္
အန္တီတင့္

Anonymous said...

ကိုညီလင္းသစ္ ကေတာ္.ေတာ.ကို အေသးစိတ္၊ အႏုစိတ္ လုပ္တတ္တယ္ထင္တယ္။
အိမ္ေနရင္း တီရွပ္ကိုေတာင္ မီးပူတိုက္
၀တ္တယ္ဆိုကထဲက စသတိထားမိတာ။
စကားမစပ္ အိမ္အျပင္အဆင္ေလးက ျမန္မာျပည္က အိမ္နဲ.ေတာင္တူသလိုဘဲ။ ၾကည္.ရတာ cozy and comfy ျဖစ္တယ္။ ပါေကးလိုမ်ဳိးၾကမ္းျပင္ေတြ.ရတာလဲၾကိဳက္တယ္။
ကိုညီလင္းသစ္သားေလးနဲ.မအိမ္သူတို.ပံုေတြမေတြ.တာေတာင္ အေတာ္ၾကာသြားျပီ။ ရန္ကုန္ပို.စ္ေနာက္ပိုင္းေလာက္ထဲက သိ္ပ္မေတြ.ရေတာ.ဘူး။

Anonymous said...

ဟုုတ္တယ္ေနာ္။ ယွဥ္ၾကည့္လိုုက္ေတာ့အရင္ပံုုကေတာ္ေတာ္ပုုိလွတယ္။
အုုိင္အိုုရာ

Angelhlaing(May everybody be happy and healthy! said...

အေသးစိတ္နဲ႕ တိတိက်က်အျမဲျဖစ္ေနေစေအာင္ ၾကိဳးစားတဲ႕ အကို႕လုပ္ရပ္ေလးေတြက ေလးစားစရာ ပါအကိုေရ..

Anonymous said...

I do know that you will share this photo shooting technique. sorry if i overlook on your subject, i love the decoration of your living room, as it has Myanmar's culture.

Nyi

မိုးနတ္ၾကယ္စင္ said...

မုိးနတ္က ဓါတ္ပံုပညာအေၾကာင္းအမ်ားၾကီးနားမလည္ေပမဲ႔..လာအားေပးသြားပါတယ္ အကိုေတာ္ေရ...မသိနားမလည္ေသးတဲ႔ အေၾကာင္း
အရာေတြကို နားလည္ခြင္႔ရခဲ႔တဲ႔ အတြက္လဲ ေက်းဇူးပါ၊
တခ်ိဳ႕အရာေတြက ကိုယ္နဲ႔မနီးစပ္ရင္လြယ္ေပမဲ႔လဲ
စိတ္မ၀င္စားမိဘူးေလ..ကုိညီလင္းရဲ႕ပုိ႔စ္ေလးေၾကာင္႔
အမွတ္တမဲ႔ျဖစ္ေနတာေလးေတြကုိ အမွတ္ရေစပါတယ္
ခင္တဲ႔..မုိးနတ္

Anonymous said...

ပံုကို အရင္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ .. ဟယ္ ... ၾကက္ေတာင္က ေလထဲမွာ ေျမာက္ေနတယ္ ၊ ဘယ္လို လုပ္ထားလဲမသိဘူး.. လို႔ေတြးမိတယ္၊ း)
အဲဒီေလာက္ တံုးတာ း)
ကိုညီလင္းရဲ႕ ဘေလာ့ကို အျမဲလာဖတ္ပါတယ္
ဒါက ပထမဆံုး comment ေရးျခင္းပါ
အထူးသျဖင့္ ကိုညီလင္း စာထဲက အေတြးေတြ ၊ ခံစားခ်က္ေတြကို သေဘာက်ပါတယ္

ညီလင္းသစ္ said...

တီတင့္...
သက္တံ့ဆယ္စင္း ဆိုရင္ေတာ့ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ ပ႐ိုဂ်ဴဆာႀကီး ၾဆာရန္ေအာင္ကို အပူကပ္မွပဲ ျဖစ္မယ္ထင္တယ္ဗ်၊ သူက အေတြ႔အႀကံဳ ႐ွိထားသူ မဟုတ္လား..၊ း)

အမည္ဝွက္စာဖတ္သူ (၁)...
စိတ္ပါတဲ့ ဟာေတြက်ေတာ့လည္း လုပ္ရင္းလုပ္ရင္းနဲ႔ အေသးစိတ္သလိုမ်ား ျဖစ္သြားခဲ့တာလား မသိပါဘူးဗ်ာ..၊ း) ဟုတ္တယ္ေနာ္၊ သားနဲ႔ မအိမ္သူတို႔ အေၾကာင္း မေရးျဖစ္တာ နည္းနည္းၾကာေနၿပီ၊ သားနဲ႔ ပတ္သက္တာ တစ္ခုေရးဖို႔ လ်ာထားတာေတာ့ ႐ွိေနတယ္ဗ်၊ မၾကာခင္ ျဖစ္မလားပဲ...၊

မအိုင္အိုရာ...
အမွန္ေပါ့ဗ်ာ..၊ အဲဒါေၾကာင့္ သူ႔ကိုပဲ ေ႐ြးျဖစ္သြားခဲ့တာပါပဲ...၊

ညီမအိန္ဂ်ယ္လႈိင္...
အၿမဲတေစ လာလည္ၿပီး အားေပးေနလို႔ ေက်းဇူးပါ ညီမေရ...၊

Nyi...
In photography, it is said that subject is not always the only center of interest but background plays a major role as well. So you are welcome to appreciate what looks pleasant to your eyes. :) Thanks ...!

(မ)မိုးနတ္ၾကယ္စင္...
ဟုတ္တယ္ဗ်၊ နည္းပညာေတြ အေခၚအေဝၚေတြ ပါလာၿပီဆိုရင္ စာဖတ္သူ အမ်ားစုအတြက္ ပို႔စ္တစ္ပုဒ္က စိတ္ဝင္စားမႈ က်သြားေလ့ ႐ွိပါတယ္၊ ဒီလို အေျခအေနမွာေတာင္ ဇြဲေကာင္းေကာင္းနဲ႔ အားေပးသြားလို႔ ေက်းဇူး အထူးပါဗ်ား..၊ း)

အမည္ဝွက္စာဖတ္သူ (၂)...
အာ... အဲဒီလိုႀကီးေတာ့ ကုိယ့္ကုိယ္ကို ႏွိမ့္ခ် မေျပာေၾကးေလဗ်ာ..၊ း) အခုလို လုပ္ခ်င္တာလုပ္လို႔ ရေနတဲ့ နည္းပညာ ေခတ္ႀကီးထဲမွာ က်ေနာ္တို႔အားလံုး အဖို႔ မသိ၊ နားမလည္ျခင္းေတြ မ်ားလွပါတယ္ဗ်ာ..ေနာ၊ ဟိုး...အရင္ တိတ္တိတ္ေလး လာလည္သြားတဲ့ အခ်ိန္ေတြ အတြက္ေရာ အခုထားခဲ့တဲ့ ပထမဦးဆံုး ကြန္မန္႔ေလး အတြက္ပါ ေက်းဇူးအမ်ားႀကီး တင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ...။

လၿပည့္ရိပ္ said...

ေအာ္.. ဒီလိုကိုး .. ဒါဆို အရင္က မီးပူပံု ရိုက္ခဲ့ပံုနဲ့ နဲနဲဆင္တူတယ္.. ဒီပိုစ့္မဖတ္ခင္က ကြ်န္မေတြးေနမိတာက အေနာက္ခံ အနက္ေရာင္တစ္ခုခု မ်ားခံထားမလားလို႔.. ခုေတာ့ဟုတ္မွမဟုတ္ပဲကိုး.. :) ဒါနဲ့ အေရွ႔က နံရံေပၚမွာ က်ေနတဲ့ အရိပ္ေတြကို သေဘာက်တယ္.. အဲဒါ အေနာက္ဘက္က ခန္းစီးရဲ့ အရိပ္မ်ားလား..

ညီလင္းသစ္ said...

ညီမလျပည့္ရိပ္...
ညီမက မွတ္မိတယ္၊ း) ဟုတ္ပါတယ္၊ အဲဒီအတိုင္း ခပ္ဆင္ဆင္ပါပဲ၊ မီးကို အေပၚက မေပးဘဲ ေဘးကေပးတာပဲ ကြာသြားတာ..၊ နံရံေပၚက အရိပ္က မ်က္ႏွာၾကက္က မီးအုပ္ေဆာင္းရဲ႕ အရိပ္ပါ၊ ပံုထဲမွာ သူ႔ကို မပါေအာင္ ႐ိုက္ထားလို႔...။

Cameron said...

ဓါတ္ပံုရိုက္တဲ႔ပညာေလးကို စိတ္၀င္စားတယ္ ထဲထဲ၀င္၀င္မေလ့လာျဖစ္ေသးတာက ကင္မရာေကာင္းေကာင္းတစ္လံုး၀ယ္ရမွာရယ္ ခရီးေေတြထြက္ျပီး ပံုေကာင္းေတြမရိုက္ႏိုင္ေသးတာရယ္ေၾကာင့္ပါ ...ခုလို စိတ္ရွည္လက္ရွည္နဲ႔ ရိုက္ပံုရိုက္နည္းေလးကို ရွင္းျပေပးတာေက်းဇဴးပါ...

ေမာင္မ်ိဳး said...

ညီ..ကေတာ့ ကင္မရာကိုင္ျပီး ခ်ိန္လိုက္တာပဲ ျပီးရင္ ရိုက္ထည့္လိုက္တယ္ တစ္ခါတေလ ေျခေထာက္ျပတ္ ေခါင္းျပတ္ေတာ့ ျုဖစ္တာေပါ့ း)

ွစိုးႀကီး said...

ဥာဏ္တုန္းပုံမ်ား ၾကက္ေတာင္ကို အစ္ကို႔သားေလးက လွမ္းပစ္ေပးတယ္ ထင္ေနတာ။ အပ္ခ်ည္ႀကိဳးနဲ႔ ခ်ည္ထားတာကိုး၊

ဇြန္မိုးစက္ said...

You're such a talented artist! Please keep it up. :)

ခ်စ္စံအိမ္ said...

အကုိလင္းသစ္ရဲ ့ဓာတ္ပုံပညာနဲ့စာအေရးအသားေတာ့ေလးစားအားက်မိပါတယ္ရွင္

သီဟသစ္ said...

ကုိညီလင္းသစ္ေတာ့ စာေရးေကာင္း၊ သီခ်င္းဆုိဗီဒီယုိရုိက္ေကာင္း၊ ဓါတ္ပုံရုိက္ကြ်မ္း စြယ္စုံပဲဗ်ဳိ႔၊ အားက်တယ္ဗ်ာ

ခင္မင္စြာျဖင့္
သီဟသစ္

Anonymous said...

really good your photos idea..
thanks for your share..

Kabyar said...

အားပါးပါး......Canon 5D mark II....ၾကီးကိုေရာ..... ..... ကမ္မရာေနာက္က ဖန္တီးသူကိုေရာ အားက်ပါတယ္.... ;)
ဆရာတစ္ေယာက္ကေတာ့ ေျပာဖူးတယ္...... အားက်တယ္ဆိုတဲ ့ စကားတစ္ခြန္းေျပာတိုင္း ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ေရာပဲ သူမ်ားဆီက ကိုယ့္ကို အားက်တယ္ဆိုတဲ ့ စကားတစ္ခြန္းျပန္ၾကားရေအာင္ ၾကိ ုးစားသင့္တယ္တဲ ့........
အာ့ေၾကာင့္ အားက်တယ္ဆိုတဲ ့ စကားကို နည္းနည္းေလွ်ာ့ေျပာရမယ္ထင္တယ္ေနာ္ ့....။။.ေတာ္ၾကာ ဆရာ ့စကား နားမေထာင္သလို ျဖစ္ေနမွာစိုးလို ့ :P :P :P

ညိမ္းႏိုင္ said...

ၾကက္ေတာင္ကိုႀကိဳးနဲ႕ခ်ည္ထားတာကိုေတာ့ ရိပ္မိလိုက္ပါ
ရဲ႕....၊ဘက္တန္ကို ထရိုင္ေပါ့မွာ ညွပ္ထားလိမ့္မယ္လို႕
ထင္ကိုမထင္တာ.....၊တစ္ေယာက္ေယာက္က ကိုင္ထား
ေပးမယ္လို႕ထင္ေနတာ...အကိုရ....ဟီး...၊ေနာက္ၿပီး
ေနာက္ကေန ကက္ထူအမဲတစ္ခု ေနာက္ခံထားတယ္လို႕
လည္း ထင္ေနလိုက္ေသး....:P အဲ့ဒီလိုကို ဓာတ္ပံုအျမင္
က စူးရွတာကလား.......:D။ခုလိုမ်ဳိးေလး ေဝမွ်ေပးတာ
ေက်းဇူးတင္ရတယ္အကို...၊အဆင္ေျပရင္ ဓာတ္ပံုအေျခ
ခံသေဘာေလးေတြ ဖတ္ခ်င္ပါေသးတယ္...၊အကိုေရးပံု
မ်ဳိးက ရွင္းရွင္းလင္းလင္းရွိလို႕ခင္ဗ်

ညီရဲ said...

ဓာတ္ပံု ပညာကလဲ အရမ္းကို က်ယ္ျပန္ ့တယ္ေနာ္... ကၽြန္ေတာ့္ အေဖကလဲ ဓာတ္ပံုရုိက္တယ္... ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ရင္ အဲဒီအလုပ္ကို ဆက္လုပ္ရမယ္တဲ့... ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္က ကင္မရာ အေၾကာင္းကို ေကာင္းေကာင္း နားမလည္ေသးဘူး။ အစ္ကိုနဲ ့အျပင္မွာ ေတြ ့ခ်င္တဲ့ထဲမွာ ဓာတ္ပံုအယူအဆေလးေတြ အေၾကာင္းကို ေမးခ်င္တာလဲ ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အစ္ကို ဒီကို လာမယ့္အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္က ရွိေနမွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ ဒီလကုန္တာနဲ ့ကၽြန္ေတာ္က ျပန္ျပီ။ အစ္ကိုနဲ ့အျပင္မွာ တစ္ခါေလာက္ေတာ့ ေတြ ့ဖူးခ်င္ပါေသးတယ္...

Vista said...

ပါးက်ပ္ေဟာင္းေလာင္းပြင့္ .. သေဘာေတြက် .. ခ်ီးက်ဳးမိပါတယ္ အကိုေတာ္ေရ ..

ညီလင္းသစ္ said...

မမိုးေငြ႔၊ ညီငယ္ေမာင္မ်ိဳး၊ ကိုစိုးႀကီး၊ ညီမဇြန္၊ ညီမ,ခ်စ္စံအိမ္၊ ကုိသီဟသစ္၊ Anonymous၊ မကဗ်ာ၊ ကိုညိမ္း၊ ကိုညီရဲ၊ ညီမVista ...
ခင္ခင္မင္မင္နဲ႔ လာလည္ၾကလို႔ အားလံုးကို တကယ္ပဲ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ..။

San San Htun said...

ကင္မရာေကာင္းေကာင္း ဝယ္ၿပီးရင္ အဲဒီလို ရိုက္ခ်င္တယ္..အခုေတာ့ ေလ့လာသြားတယ္ ကိုညီေရ...